Zoekt crew / nieuwe leden
-
Golden Glory is op zoek naar nieuwe leden!
Wat wij van de nieuwe leden verwachten:
-Actieve inbreng op ons Discord app
-Meespelen in onze eigen crewcompetitie.
-Openstaan voor deelname aan de CrewCup of duels
-Een leuke, actieve en maar vooral een gezellige manager.
-Enthousiasme en een positieve vibeWat hebben wij te bieden?
-Gezellige en hechte groep managers
-Crewcompetitie waarin de hele crew meespeelt
-Veel goede managers die altijd bereid zijn om je te helpen
-Crew die in de top mee draait van osmLijkt het je wat om Golden Glory te versterken of heb je vragen, dan kan je die stellen aan Pica88 .
-
@Furrax_NL Ik ben fan van je hahaahaaahaa
-
@meneer-Speksnijder_NL Ik ben momenteel ook op zoek naar een crew. Dagelijks ben ik actief op OSM, maaar ik laat er wel mijn leven niet door leiden. Soms presteer ik goed met mijn teams, soms minder: dus graag een crew waar het niet erg is als het eens minder gaat. Ik wil ook aansluiten om over tactieken te spreken, crew competities te spelen, etc. Eigenlijk sluit ik mij aan bij uw tekst op dit forum, vandaar mijn reply. Kan ik eventueel bij jouw crew aansluiten? Graag PM. Grtjs Sanka
-
Sup guys,
Momenteel ben ik opzoek naar een actieve, helpzame crew.
Na enige jaren niet gespeeld te hebben, ben ik sinds kort weer aan het spelen.Heb in het verleden al enige ervqring met crew cups etc etc gehad.
Ben dagelijks actief, en speel om te winnen.Mocht je geinteresseerd zijn in mij, stuur me maar een Pm.
Adios.
-
The Royal Victoryans zijn op zoek naar nieuwe Victoryans!
Ben jij op zoek naar een ambitieuze, familiale en ervaren crew? Dan ben je bij The Royal Victoryans aan het juiste adres! Onze visie? Sinds onze oprichting in 2014 willen we met plezier, passie, fair play en hard werk de absolute top bereiken. Work hard, but play harder, toch?
Wat hebben wij jou te bieden?
• Actieve en overzichtelijke Discord-server met een gezellige groep managers;
• Competitieve crewcompetitie;
• Vier Crew Cup-plaatsen;
• Crewduels;
• Crewavatar –en visitekaartje;
• Pagina op onze crewwebsite;
• Ruimte voor –en hulp bij ontwikkeling.Wat verwachten wij van jou?
• Activiteit op Discord-server;
• Deelname aan crewcompetitie;
• Deelname aan crewduels;
• Instellen van crewavatar;
• Loyaliteit en betrouwbaarheid;
• Communicatief vaardig.Word jij weldra een Royal Victoryan?
Heb je interesse om lid te worden onze crew? Neem dan zeker contact op met mij (beheerder), Shane FC BrugesBoy. Neem zeker ook een kijkje op onze crewpagina en crewwebsite.
Hopelijk tot snel en vergeet niet… don’t act like a Royal, be a Royal!
-
Hi allen,
Juist herstart, uit 2004 ofzo. Speelde eerst de NL variant, later deze - was leuker. Op zoek naar een gezellige crew.
Groet,
Tex -
Geen flauw idee eigenlijk, bestaat dat nog naast elkaar?
-
"Geef Nooit Op" Zoekt leden die gewoon mee willen spelen.
We willen verder dan de 6.074 medailles en zoeken dus actieve spelers die meedoen met de wedstrijden tegen andere Crews.
Alleen actieve, en gemotiveerde spelers brengen ons verder.Je kan 2 personen een bericht in game sturen:
Coffeecup
ViMiMaToRaWij gaan voor spel plezier maar doel is natuurlijk dat we alle Crews verslaan
Zal mooi zijn als je ervaring hebt met OSM maar niet strict noodzakelijk zolang je actief meespeelt.
Tot ziens binnen dit leuke spel. -
Fc Spoj werft aan
Hallo ben je op zoek naar een actieve crew om mee te duelleren en crewevents mee te spelen doe dan zeker een aanvraag. Dus ben je zelf actief en wil je nog wat tips en tricks join ons dan!
je kan hiervoor sturen naar:
Coppejanske -
Ik zoek geen crew.
-
Hi, na een aantal jaren offline te zijn geweest, ben ik toch maar weer begonnen haha. Nu heb ik ook mijn eigen crew en wil ik die ook actief gaan maken. We hebben leuke enthousiaste crew leden nodig die met ons duels willen gaan spelen. Nu nog open en dus voor iedereen toegankelijk, met de kanttekening dat je met een van je accounts het duel joint :).
Wie o wie komt er gezellig bij :)?
-
@The-legendary-Coach-Rob_NL
Ik hoop dat jouw crew beter gevuld geraakt. indien niet kan je je ook bij die van mij voegen.
stuur een bericht naar
Coppejanske -
Online Soccer Crew
Red Star
Opgericht op 12 september 2017We zijn een crew die
bestaat uit een mix van managers o.a.*uit Nederland en België
*ervaren en minder ervaren
*jonge en iets oudere
*supporters van verschillende clubsVinden het leuk om samen te spelen en
de crew te vertegenwoordigen in duel battles.Bij ons kan je:
Duels spelenDuels spelen en meedoen in de crew competitie is ook mogelijk
Liefst in een gemoedelijke sfeer.
Ben je bereid om Discord te gaan gebruiken
voor de onderlinge communicatie ?Wil jij onze crew komen versterken ?
Voor info : Stuur een pb naar Pondboy -
Hey,
Ik ben weer begonnen met OSM na heel wat jaren op een nieuw account. Ik zoek een actieve Crew om mee te spelen.
Groeten,
Hidde
-
Beste fanatieke OSM spelers! VAN DE BUURT 1103 staat nu momenteel op plekje 25 in de top 100. We zijn vanaf vandaag gestart met een tweede crew YOUNG VAN DE BUURT 1103. Dit doen we om spelers op te leiden en te groeien als crew. Met 1 doel, zo hoog mogelijk komen in de top 100 en alles winnen wat er te winnen valt. We zijn een hechte crew met leuke fanatieke gasten. Communicatie gaat via een whatsappgroep. PM OMzaterdag voor toelating of zoek de crew YOUNG VAN DE BUURT 1103 op.
-
Hallo iedereen.
We zoeken managers voor onze crew.
Het liefst managers die ook Turks kunnen. -
Hallo ik ben een zeer actief lid en zoek een crew
-
@coppejanske_NL ik zoek nog een actieve crew