Zoekt crew / nieuwe leden
-
Hallo ,
Ik ben op zoek naar een crew waar ik op een iets lager nivo nog een bijdrage kan leveren. Bereid om duels te spelen en eventueel crewcompetities.
Ben een " low budget " manager
Geen whats app , wel discord..
Geen tiener crew.
Geen top 100 crew.
Geen crew cupBij interesse en/of info , stuur me een pb
-
@pondboy_nl
Ik heb op de oproep genoeg reacties gekregen nogmaals bedankt daarvoor. Toch besloten om zelf een crew te starten. Voor deze crew ben ik op zoek naar een aantal managers . Zoek even de crew op en mocht je interesse hebben of wil je nog iets meer info , dan kan je me vinden via pb. Have fun wth Pleasure. -
@pondboy_nl Succes met de nieuwe crew
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge (ca. een half jaar oud) maar ambitieuze crew met veel ervaren leden die het doel hebben zich naar de top te duelleren.Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de Crewcup en NCKWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan Crewcup of NCKIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
Wij van Imperium zijn op zoek naar een Carphunter om onze crew te komen versterken, als iemand er eentje kent mag ie 'm altijd doorverwijzen naar @renkie of mezelf. Alvast bedankt!
Mvg
-
@andy-vanmechelen_nl Deze carphunter zoekt nog een hoofdsponsor voor bcs pakketen.als ik die heb gevonden kunne we weer meedoen op een aardig niveau. Er zijn genoeg sjeikies hiero toch??? Maar ja ik zoek al een tijdje naar een gezellige Belg die ons komt joinen maar helaas. Of een andere carphunter van team klaagmuur.
-
@andy-vanmechelen_nl late we maar geen geintjes meer maken hiero. Word nie gewaardeerd hoor ik. Ben er ookwel klaar mee stelletje hangjasse. Elke keer als je wat gezelligheid wil brengen krijg je gezeik. Ban mij maar anders trieste shit. Lekker zeike de hele dag lekker negatief zijn. Nee sotry niks voor mij. Ik zeg geen woord meer
-
@carphunter79_nl Stiekem missen ze je gewoon Vooral Andy.
-
The Fifth Element en The V element is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden ?
- Leuke groepschat via whatsapp N discord
- Deelname aan de Crew Cup
- Crewduels;
- Leuke sfeer
Wat verwachten wij van jou?
- Deelname aan crewduels
- Eventuele deelname aan Crew Cup
- Actief zijn
- Communicatief vaardig in Engels/Nederlands
Gelieve contact op te nemen met @cicinho24_NL @a-s-p-e-c-t-nl_nl @3LPr0fess0r_NL
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
Wat een bende kinderen daar zeg. Waarom vragen ze mij nooit? Kutcrew.
-
@furrax_nl Jij zit vastgelijmd op de stoelen van JR
-
@furrax_nl ik weet niet of het over Imperium ging maar als dat wel zo is vragen we je niet omwille van deze reden: een mauve komt er niet in!
-
Onze crew -Pleasure - is op zoek naar managers die onze crew willen komen versterken bij het spelen van duels. Onze crewchat is ondergebracht bij Discord en we zien wel graag dat je daar een regelmatige bezoek brengt. Heb je interesse of wil je nog wat info dan kan je me een pb sturen.
-
OnlineFootballFederation is op zoek naar versterkingen!
Gezelligheid staat bij ons hoog in het vaandel. Uiteindelijk spelen we maar een spelletje wat we allemaal leuk vinden. Wel willen we graag winnen. Door daar met elkaar voor te gaan, lukt dat ook. Zo draaien wij continu hoog mee op de duelranglijst en draaien wij al seizoenen lang mee in de CrewCup: Champions League, welke wij eerder dit jaar hebben weten te winnen. Om ervoor te zorgen dat we dit kunnen vasthouden, zijn wij op zoek naar nieuwe aanwinsten voor ons team.Wij bieden jou:
- Een gezellige, gemotiveerde groep managers
- Crewduels tegen andere crews bovenin de duelranking
- Een crew die binnen de CrewCup actief is op Champions League-niveau
- Een Discord-server waar onze communicatie plaatsvindt
Wij zijn wij naar op zoek?
- Je bent een teamspeler en bereid om tot het beste resultaat te komen voor het team
- Je bent leergierig en bereid je te blijven ontwikkelen
- Je hebt een slot beschikbaar om duels te spelen. In samenspraak kan je altijd eens een duel overslaan. Er bestaan nou eenmaal belangrijker zaken dan OSM
- Je hebt geen bezwaar tegen het gebruik van Discord als communicatieplatform
- Je bent 18 jaar of ouder
- Je deelt in het weekend braaf een foto van je speciaalbiertjes
- Ervaring met het spelen in crewduels en/of CrewCup, KL of vergelijkbare competities is een pré.
Herken jij jezelf in bovenstaande en denk je van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor ons team? Stuur dan een PM naar onze crew recruiters @MartijnFC_NL en/of @meneer-Speksnijder_NL en hopelijk kunnen we wat betekenen voor elkaar.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
-
Je deelt in het weekend braaf een foto van je speciaalbiertjes
Deze vind ik dan wel heel erg leuk
OSF eerder dan? (OnlineSpeciaalbierFederation )
-
Had nu wel WhatsApp als communicatiemiddel verwacht. Beetje tegenvaller dit.