Zoekt crew / nieuwe leden
-
De grootste kneus hier ben jij.
Het erop gooien dat het privé niet allemaal lekker loopt en vervolgens na één dag NFS joinen.
Hierbij tijdens het lopende duel(tegen mij) leaven. Stand was op dat moment gelijk. Lekker je crewgenoten in de steek laten man
Waarschijnlijk een dag later weer joinen bij de volgende. Rattengedrag noemen we dat. -
@dennis-hijkoop_nl je kent me niet eens man , dus houd je verhalen over mijn privé leven voor je.. Je weet niet eens waar je over praat gast. Je moest eens weten allemaal… Dus als je niet weet waar je over praat gewoon je bek houden
-
@dennis-hijkoop_nl jij hebt helemaal gelijk. Van de één op de andere dag was hij vertrokken. Snel alles en iedereen blokkeren zodat we geen contact met hem kunnen opnemen. Kwestie van tijd voordat hij weer ergens anders aanklopt. Even tactieken overal op doen want anders is succes ver te zoeken.
-
Wat een kleuters hier.
-
@andy-vanmechelen_nl tuurlijk krijg jij geen reactie wat dacht jij dan? Enne wat is dat voor negatief gelul hier over mijn crewmaatjes?? Is dat nodig vraag ik me af?? Lekker met je eigen kutcrew bemoeien. Slaat werkelijk helemaal nergens op dit. Stelletje ezels hiero🥱
-
Even een slotje hierop tot jullie wat afgekoeld zijn.
-
Hop hop rattenjacht is weer open. Hier reageert de wel hahaha
Groningse neus
-
Hop hop daar is weer een ezel uit ze hok. Je vind het wel jammer he dat patrick bij je weg is. Hele traumas hiero tis maar een spelletje djezuss. Maar je praat veel poep jij kerel. Volgens mij heb ik hier nog berichten waar je om tactieken komt vragen in de kl dus dat je een echte ezel bent heb je nu wel bewezen. Met je boere pukkel neus. Beetje de mooie osm clown uithangen hier. Ga met.je lego spelen man
-
Sushi bezorger wat gebruik jij allemaal
Trek het je niet aan binnenkort gaat ratje via het riool er weer vandoor en duikt die vanzelf weer op.
-
This post is deleted!
-
Haha ik zal nog eens wat reageren
-
@wooper_nl Heeft niet gewerkt.
-
Doe gewoon normaal Rolf je begint een beetje irritant te worden met je kinderachtige gejank. En mij op deze manier aanspreken?? Je bent toch een domme ezel?? Met wat gebruik je dan. We eten hier nie allemaal gras hoor Rolf. Laten we het gezellig houden en als je patrick mist stuur je hem prive een berichtje. Alleen patrick houd wel van vrouwen. Dus .. Lekker met je eigen crew bezighouden pik. Dan is er niks aan de hand . Klaar nu
-
Tot het einde van het weekend blijft dit topic gesloten. Daarna dienen hier enkel nog ontopic posts te worden geplaatst.
Mochten er zaken zijn voorgevallen die uitgesproken dienen te worden, praat dit dan graag privé met elkaar uit in plaats van elkaar voor van alles en nog wat uit te maken in dit topic.
-
En weer open. Ik hoop dat het signaal duidelijk is geweest.
-
This post is deleted!
-
The Fifth Element is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden?
• Leuke groepschat via whatsapp
• Deelname aan de Crew Cup
• Crewduels;
• Leuke sfeerWat verwachten wij van jou?
• Eventuele deelname aan crewduels
• Eventuele deelname aan Crew Cup
• Meedenken met de crew
• Communicatief vaardigGelieve contact op te nemen met @cicinho24_NL
-
Just Relax is opzoek naar wat vers bloed aangezien Bart weigert ermee op te houden...
Enige eis is actief meedoen in crewcomp. Een duel mag zeker ook en crewcup kan overgesproken worden. Onze communicatie verloopt via Whatsapp. We kunnen je niet verplichten om hieraan deel te nemen. Het is altijd handig bij duel of crewcup voor de samenwerking.
Je kan mij altijd een bericht sturen.
-
Hallo allemaal,
Mijn naam is Colin en ik ben op zoek naar een crew!
Ik heb zo'n 30 jaar ervaring in OSM. Zelf ben ik 26 jaar.
Ik ben een nieuw account begonnen, en ga nu eerst alle kleine competities afwerken.
Ik ben op zoek naar een crew met volwassen leden, waar ook lekker chill en rustig word gekletst.
Ik werk voor Defensie, en ben op de gekste momenten online, en als het lukt pleur ik ook nog de playstation of PC aan voor een potje FIFA of Warzone.Als er iemand 1 weet, hoor ik het graag.
Cheers
-
Bij Delta NL en Delta NL 2 zijn wij nog opzoek naar opkomend talent, of ervaren managers.
Wij zijn een relatief jonge crew met veel potentie, Delta NL staat momenteel op plek 50, en Delta NL 2 gaat richting de top 100, beide ook nog groeiende.
We gebruiken discord als crewforum, dus dat is een must.
Mits iemand interesse heeft, en veel wil leren mogen ze mij altijd een berichtje sturen