Plaatjesmarkt
-
Nieuwe voor nieuwe forum
-
Hoe heten die "banners" onder iemand post op een forum ook alweer. Niet signatures maar die kleine smalle balkjes. Ik zoek iemand die zin heeft om er eventueel eentje te maken, anders moet ik zelf aan de slag.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Userbar -
Ik was er ook al naar opzoek, thanks mur.
-
Misschien een domme vraag maar hoe zet je een Userbar in je profiel, ? bij je Handtekening. heb diverse codes geprobeerd van Userbar.be maar krijg alleen maar text te zien maar geen banner.
-
@starfleet59_NL je moet hem even downloaden en daarna uploaden met tinypic.
-
@starfleet59_NL said in Plaatjesmarkt:
Misschien een domme vraag maar hoe zet je een Userbar in je profiel, ? bij je Handtekening. heb diverse codes geprobeerd van Userbar.be maar krijg alleen maar text te zien maar geen banner.
Gebruik de volgende code:
![alt text](image url)En dan bij image url dus de direct link die je krijgt bij tinypic
-
@MartijnFC_NL said in Plaatjesmarkt:
@starfleet59_NL je moet hem even downloaden en daarna uploaden met tinypic.
Top Bedankt
-
@Mur11_NL said in Plaatjesmarkt:
![alt text](image url)En dan bij image url dus de direct link die je krijgt bij tinypic
Ook bedankt
-
@Mur11_NL said in Plaatjesmarkt:
Ook bedankt
sorry maar lukt niet zal wel aan mij liggen ik heb nu de volgende regel in mijn handtekening
![alt text][IMG]http://i64.tinypic.com/fbkimu.jpg[/IMG] -
@starfleet59_NL Je moet dat [img] en [/img] nog ff weghalen en ( ) om de url zetten
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Plaatjesmarkt:
@starfleet59_NL Je moet dat [img] en [/img] nog ff weghalen en ( ) om de url zetten
TOP Gelukt Bedankt hoor
-
test test test
-
Wow, super vet!!!
-
-
@tomruitenbeek_nl said in Plaatjesmarkt:
@tomruitenbeek_nl said in Plaatjesmarkt:
Wow, super vet!!!
Vind ik ook man, gave handtekening!
Thanks!
-
Iemand die weet waar je zoiets kan maken.. via websites fzo?
-
geen idee
-
Iemand die voor mij een mooi plaatje wilt maken?