SKHF Café
-
Ik heb gewoon netjes 25k schuld #ok
-
Ik heb gewoon netjes meer dan 3000 euro op mn rekening
-
@hap-slik-weg_NL
Betaal €94 per maand voor gratis in de daluren, dus is nog wel te overzien. Reis wekelijks van Zwolle naar Utrecht en Zwolle - Veenendaal, dus haal het er ruim uit.Weet je wat het is, de student van tegenwoordig is €100 lichter na een avondje stappen of €200 na een festivalletje hier en daar en schijnt bovendien niet te kunnen functioneren zonder een tel. abbo van 100GB internet. Aan die zaken bouw je altijd wel een lekkere studieschuld op. Terwijl je bijna overal al gratis wifi hebt.
-
@spectraaaaa_NL
Ik heb de 3110 gehad mn beste, niet de 3310. Heb nu overigens wel een Huawai, maar heb hetzelfde abonnement (€4 per maand) -
@spectraaaaa_NL Ik heb er ook wel 5k op staan, maar dat staat er meer op voor na het studeren.
@timeenennaam_NL Mwoah 100 is wel erg ruim, maar af en toe tik ik de 50 wel aan. Al is het dan wel van 22.00 tot half 7 feest. Betaal 20 eu voor onbeperkt internet en wat bellen.
-
@timeenennaam_NL Ik houd het ook simpel hoor, een Galaxy met een abbo van 8 euro per maand. Al die abbo's voor 30+ per maand zijn ook zo overkill
-
Ik zit op 11 euro op dit moment. Heb wat internet en wat bellen, maar niet beduidend veel. Heb gekozen om bij Tele2 te blijven na mijn abbo met telefoon aangezien zij goed dekken in grensgebieden en andere providers (behalve KPN dan, maar die zijn echt heel duur) dat nalaten.
-
@Kagchelland_NL
Gelukkig heb jij dan weer wel een studie gedaan waarmee je dat makkelijk kan terugbetalen -
@timeenennaam_NL
heb je ook wifi in Zwolle dan? -
@hap-slik-weg_NL
om in zwolle te wonen zou je geld toe moeten krijgen. -
Tering wat is er met OSM gebeurt. Herken het amper terug. En wat is er met DSMA gebeurt, mijn oude crew.
-
@Tom-NL_NL Dood en dood
-
@spectraaaaa_NL Echt zonde. Osm lijkt wel facebook geworden ofzo. Met al die kut forums.
-
@Tom-NL_NL Tsja niemand had gevraagd om al deze veranderingen maar money talks helaas
-
jongens ik weet niet wat een hellend vlak is en nu ben ik boos op anderen omdat ik een mongool ben
-
Een hellend vlak ontstaat als Leroy aan een kant staat
-
@Tom-NL_NL Museumcrew geworden. Niet meer actief dus. Het is gewoon dood.
-
@bringdaruckus_NL said in SKHF'16 Café:
@Kagchelland_NL
Gelukkig heb jij dan weer wel een studie gedaan waarmee je dat makkelijk kan terugbetalenAls ik mensen hier zie opnoemen wat ze uitgeven weet ik weer dat ik niet de jongste op het forum ben. Mijn (onze) vaste lasten zijn gewoon €2000 per maand. En dat komt indd omdat is gewoon 50 euro in de maand betaal voor een telefoontje bijvoorbeeld.
On a positive note: Ik krijg een mooi autootje van de zaak volgende maand
-
@Kagchelland_NL
Volgens mij ben je niet zoveel ouder.Zowel ik, Tim, als Hap slik weg zijn ook 25 jaar of ouder