SKHF Café
- 
@Scheeftand_NL Klopt niet? 
- 
@Scheeftand_NL Van die 10 seconden........ 
- 
@Vertrigo_NL En wat is 'Scratch'? @Furrax_NL Vanaf 0, dus een leeg kladblok bestand bijvoorbeeld  
- 
@Scheeftand_NL Van die 10 seconden........ @Furrax_NL said in SKHF'16 Café: @Scheeftand_NL Van die 10 seconden........ Nou het stond er toch echt 
- 
testtest 
- 
testtest 
- 
@spectraaaaa_NL Gok et wel, ze zijn al aan het klagen @pompompompompommop_NL waar?  
- 
@spectraaaaa_NL said in SKHF'16 Café: @pompompompompommop_NL waar?  misschien moet je even op quote drukken i.p.v. reply kunnen wij ook meelezen wat pompompompompompompompompompompompompom gezegd heeft 
- 
Goed bezig! 
- 
@spectraaaaa_NL Modforum, maar nu zijn ze allemaal boos op mij daar dus is cool. 
- 
@Scheeftand_NL volwassen doen blijft moeilijk precies? En @Furrax_NL hoe the fuck kom jij al aan 90+ posts man... Niet normaal jij 
- 
@spectraaaaa_NL Modforum, maar nu zijn ze allemaal boos op mij daar dus is cool. @pompompompompommop_NL manmanman  
- 
kansloos 
- 
@Scheeftand_NL volwassen doen blijft moeilijk precies? En @Furrax_NL hoe the fuck kom jij al aan 90+ posts man... Niet normaal jij @Sam-08_NL said in SKHF'16 Café: @Scheeftand_NL volwassen doen blijft moeilijk precies? En @Furrax_NL hoe the fuck kom jij al aan 90+ posts man... Niet normaal jij Hé vriend druk volgende keer effe op quote want ik weet niet op welke reactie je nu doelt 
- 
@Scheeftand_NL al jouw reacties gewoon 
- 
@Scheeftand_NL al jouw reacties gewoon @Sam-08_NL said in SKHF'16 Café: @Scheeftand_NL al jouw reacties gewoon Oh nou in dat geval nee volwassen doen blijft niet moeilijk hoor 
- 
Ja dat hoef je me niet te vertellen @Scheeftand_NL 
- 
@Marcelientje_NL Haha. 
- 
You've got no power here...