SKHF Café
-
@Cutters-Choice_NL said in SKHF Café:
Nu haal ik met moeite een seizoen. Wel 2 carrières. Had er ooit eens eentje op de P
Betreft Fifa snap ik je goed, ik kan mij niet meer voorstellen dat ik vroeger (lees 20 jaar geleden) ook makkelijk zo'n 15 seizoenen carrière kon spelen zonder moeite, alle competities zo spelen en nu red ik niet eens één seizoen carriere.
Fifa 25 heb ik alleen gekocht omdat ik in december bij een kennis was, die had hem en vroeg om tegen mij te spelen, toen besloten de game toch maar aan te schaffen zodat ik af en toe online een potje tegen hem speel en inmiddels samen via coop, iets wat ik in het verleden ook nooit deed
En dan speelde ik verder ook nog NHL, NBA, NFL, Rugby en F1..zeeen van tijd als kind voor dat soort dingen naast m'n eigen sporten toen.
Ik word oud haha.Beterft GTA, ik snap wat je bedoelt. De kracht zat hem net als bij OSM in de eenvoud en word nu zo uitgebreid wat wel weer bij de huidige tijdsgeest past.
Paar jaar geleden nog de triology gekocht voor de PS5 dan had je GTA 4,Vice City & San Andreas op één disc. Vooral van Vice City genoten toen en SA ook uiteraard.
De nieuwe wil ik wel halen omdat het zo'n jeugdsentiment is en we er allemaal zolang op hebben moeten wachten dat het bijna alleen maar kan tegenvallen.
GTA heb ik verder nooit online gespeeld, trekt mij totaal niet.Betreft je tattoo, wat is het geworden?
-
-
Daarom speel ik liever RDR, beter dan GTA maar speelde wel overdreven veel uren op GTA VC, wat een nosta was dat. Fifa is niet meer wat t was, laten we dat daarop houden.
Wat is t geworden? @Cutters-Choice_NL
-
@SSerhatt_NL said in SKHF Café:
Fifa is niet meer wat t was, laten we dat daarop houden.
Zegt iedereen. Ik wil er echter een professionele gamer op zijn
-
@JAY-ZO ik geloof zeker in je dat dat je zal lukken.
Gewoon doorzetten en negeren wat anderen van je vinden en altijd positief kijken en leren. -
Zal hem vanavond wel hier neerzetten. Ondertussen is er zaterdag weer een walk in vanaf 11u maar kan niet gaan.
-
@SSerhatt_NL
Bedankt. Hoop het -
-
Met terug enkel vertragingen. Volgende is oftewel de auto van me overleden oom/dooppeter op me linkerschouder. Dan komt er een tattoo van een foto op. Oftewel ga ik eerst kompas op me linkerhand zetten.