SKHF Café
- 
zei toch dat niemand ging posten, eerste post van 2018 @dominicm_nl Kijk hulpforum en dan topic over crewcomp sluiten.  
- 
ohja crew, daar zit ik ook nog in. 
- 
Jij staat hoger in de ranking dan ikzelf. Jezus. 
- 
Knikker. 
- 
Laten we OSM in 2017 laten jongens. Ik kom in 2019 terug of het is gelukt. 
- 
dat is gedaann 
- 
Laten we OSM in 2017 laten jongens. Ik kom in 2019 terug of het is gelukt. 
- 
Tsjah, hij heeft anders wel maar mooi even een upvote in de pocket. 
- 
Jij staat hoger in de ranking dan ikzelf. Jezus. @furrax_nl said in SKHF Café: Jij staat hoger in de ranking dan ikzelf. Jezus. echt slechte manager ben je dan. met je ruim 1000 wedstrijden meer. 
- 
@furrax_nl said in SKHF Café: Jij staat hoger in de ranking dan ikzelf. Jezus. echt slechte manager ben je dan. met je ruim 1000 wedstrijden meer. @bringdaruckus_nl Rustig aan hoor. 
- 
Kan iemand mij een linkje sturen of uitleg geven wat er met de crews is gebeurd? Wat een waslijst aan crews met maar 1/2/3 leden. 
- 
Kan iemand mij een linkje sturen of uitleg geven wat er met de crews is gebeurd? Wat een waslijst aan crews met maar 1/2/3 leden. @brikan555_nl nee 
- 
@kagchelland_nl thanks man bro 
- 
@bringdaruckus_nl Rustig aan hoor. @furrax_nl said in SKHF Café: @bringdaruckus_nl Rustig aan hoor. tja jij begon erover. anders was het me niet eens opgevallen 
- 
@furrax_nl said in SKHF Café: @bringdaruckus_nl Rustig aan hoor. tja jij begon erover. anders was het me niet eens opgevallen @bringdaruckus_nl Ach, niks aan de hand. Viel mij ook op.:p 
- 
Laatste post 4 dagen terug...man man man 
- 
Laatste post 4 dagen terug...man man man Nieuwjaarsschoonmaak in het café...of iedereen heeft het te druk met Crypto..;-) 
- 
Ik ben er voor je Lerra! 
- 
Over paar weken is dit account 10 jaar oud yeah! 
- 
Ik ben er voor je Lerra! @sirclitjeslikker_nl Ik niet