SKHF Café
-
Jammer dat je niet meer op ander crewfora kan. Zeker weer een idee van OFM zelf. #lol
Slechte update. -
@Sam-08_NL Nouja crews kun je net zo goed opdoeken nu, zie ook nog geen openbaar crewforum dus dat zal ook wel de bedoeling zijn?
-
Je hebt enkel je interne crewforum.
-
Het staat iedereen vrij om te discussieren in openbare topics over alles wat met Crews te maken heeft. Dat kan dus nog steeds gewoon.
-
@Harry-Poon Wat is de reden dat het openbare crewforum verdwijnt? Op sommige forums was het drukker dan het algemene forum..
-
@Sam-08_NL #depressiemomentje
-
@Harry-Poon En hoe zit het dan met het posten van de tussenstand van de KL-Leagues, of de GF Crewcomp, of de LFS-Cup? Het is echt weer een trap in de ballen voor crews dit.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Kijk eens op ''het spel'' forum bij crew interactie. Dat vertelde ik je net ook al.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Op een ander subforum staat dat er speciale topics mogen aangemaakt worden door bepaalde crews hiervoor..
-
@Harry-Poon Maar het is niet apart zoals je LFS had en dergelijke...
-
@gna-gna-gna_NL vind ik alsnog niet de handigste oplossing, dat heb ik je ook verteld
-
Gezellig hier haha. Ben benieuwd of het een succes wordt. Alles wat nieuw is, is ff wennen. Vooral je weg vinden in dit doolhof... Maar een centrale plek voor crewleden om te ouwehoeren over bijvoorbeeld de crewcup is toch beter dan 10 crewcup topics op 10 crewforums. Als de actieve crews dan nog niet te veel in de weg gelegd wordt om een café topic en een crewcomp topic te openen, dan komt het vast wel op zn pootjes terecht. Ik ben voorzichtig positief
En werkt nog #ok #spiny
#ok niet #aargh
-
Waar kan ik het crewforum trouwens vinden? Onder het kopje in het overzicht staat namelijk helemaal niks.
-
En wat met de crews die lage levels hebben? Die hebben niks qua openbaar forum en op het algemeen mag je er toch geen topics openen?
-
@fczwolle99_NL Naja de meeste crews waren toch al dood vanwege 3.0
-
@MartijnFC_NL Zit inderdaad een fout in, word naar gekeken ook
-
@Furrax_NL Ik ben het volkomen met je eens. Maar snap ook wel dat er richtlijnen zijn gebruikt, anders heb je er straks 100 topics staan waarvan er maar in 5 gepost wordt ofzo.
-
@Furrax_NL Jep, anders zou dat forum veel te vol worden, het moest redelijk exclusief blijven. Je kan het altijd proberen aan te vragen als je maar 1 eis hebt waar je niet aan voldoet, misschien word het alsnog goedgekeurd.