SKHF Café
-
@Furrax_NL Top, dat verdient eens een +1 voor je. Wellicht kom je dan ooit nog op die 3 reputatie uit
-
@Vertrigo_NL Lig ik niet wakker van. Snap ook het nut niet van dat systeem.
-
Goeie update OSM!
Alleen jammer dat tegenwoordig alleen maar autisten geboren worden... verandering is moeilijk te accepteren -
@jan-adder_NL Scheeftand is al 9 jaar hoor?
-
[quote=Furrax]Scheeftand is al 9 jaar hoor?[/quote]
???
-
@jan-adder_NL En als mensen het niet goed vinden mogen ze dat toch laten blijken? Er zijn een paar actieve crewfora die niks meer hebben en ook geen topics kunnen openen op het gezamenlijke crewforum dus die kritiek is wel terecht.
-
[quote][/quote] #coolgleam
-
Deze debiele update is echt belachelijk. IK WIL DE OSM-SMILEYS EN SMILEYCODES TERUG. Waarom kan ik niet drie vraagtekens doen dat verandert automatisch in een grote rode vraagteken. Gaat nergens over dit.
-
Twee berichtensystemen... gaat helemaal nergens over. Alsof het twee verschillende OSM werelden zijn. Al Sam me hier zou bannen kan ik gewoon het SKHF in. En als iemand me een bericht stuur zie ik dat niet als ik op de normale OSM zit.
-
Ik heb 3 unread messages staat er, ga ik er naar toe is er niks :S Hoe kom ik nou op losse crewfora op het nieuwe forum?
-
@Glennevire_NL Eh niet? Alleen je eigen crewforum..
-
@Glennevire_NL Via OSM:Het Spel is het gezamenlijk forum.
-
@Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café:
@Glennevire_NL Eh niet? Alleen je eigen crewforum..
Thnx voor snelle reply.... Oh nou dat is mooi kut zeg
Ook nog dit:
'' Error
As a new user, you can only post once every 120 second(s) until you have earned 3 reputation - please wait before posting again
wtf -
@Vertrigo_NL Inderdaad. 'Losse crewfora' bestaan dus niet meer.
-
Oh it's such a shame for us to part
-
@Glennevire_NL Heb je op 3 posts wat reputatie gegeven. Zolang je geen minnetjes krijgt ben je van dat gedoe af
-
@Glennevire_NL Moet je reputatie dus omhoog.
-
@Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café:
@Glennevire_NL Heb je op 3 posts wat reputatie gegeven. Zolang je geen minnetjes krijgt ben je van dat gedoe af
Thnx Vertrigo. En Furrax_NL ook bedankt
-
No one ever said it would be this hard
-
Hé maar OSM heeft toch een één of andere samenwerking met voetbalzone? Is dat niet de reden van die rare votes enzo? Achterlijk gedoe...