SKHF Café
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Klopt maar toen kon je heel veel scouten, nu moet je continu BC betalen per speler. Dan heb ik liever seizoenskaarten.
Moet je beter presteren, dan krijg je meer bc
-
Wat vonden jullie van Babel gister?
Dat hij op deze leeftijd dit niveau nog aan kan daar verbaas ik mij elke keer over.
-
Zo oud is babel nou ook weer niet, hij is 3 jaar jonger dan Robben en van Persie
-
@bringdaruckus_nl Geen zin meer in. Mijn 'motivatie' is weg als ik het zo mag noemen.
-
@furrax_nl hoe komt dat?
-
@azfan77_nl Hij is 31, dan ben je nog gewoon topfit normaal gesproken
-
true maar hij was overal bijna mislukt ik vind het behoorlijk knap,
-
@azfan77_nl Wat denk jezelf? Forum is kapot, de crews ook. Alles is verneukt door 3.0
-
@azfan77_nl said in SKHF Café:
Bij Osm en gb hebben ze het steeds over een selectief klein groepje die maar spelers blijft kopen. Hoe kan het toch steeds dat ik dan toch elke keer met dat kleine selectieve groepje te maken heb.?
die klein groepje?
-
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
Zo oud is babel nou ook weer niet, hij is 3 jaar jonger dan Robben en van Persie
Je bedoelt waarschijnlijk Robben en Huntelaar?
-
@furrax_nl ondanks de bitcoins kun je ook gewoon op je eigen manier spelen.
Ik baal ook van dat alles veranderd is maar je kan osm nog steeds op dezelfde manier spelen
Kopen trainen slim doorverkopen alles volledig upgraden en een goeie tactiek en balans.
-
@azfan77_nl bitcoins ja? is osm opeens een miljardenbusiness geworden.. toch maar eens kijken hoe ik mijn bitcoins die ik hier heb staan kan laten uitbetalen..
-
@vertrigo_nl Bosscoins zal die bedoelen anders laat ik ze ook uitbetalen
-
Sommigen zijn hier echt dom. Natuurlijk speel je OSM anders. Het hele spel is verneukt. Crews stellen niks meer voor o.a. Het forum mogen ze afschaffen. Eigen openbaar crewforum is verdwenen, ook je intern. Niks stelt hier nog iets voor. Het spel heeft één voordeel en dat is dat ik niks meer hoef te betalen voor dit klotespel.
-
@vertrigo_nl Die zijn net als OSM niks meer waard.
-
spelen er nog mensen osm?
-
Iedere dag met de telefoon in de hand om Bosscoins te bestellen.
-
Free Brian
-
@spectraaaaa_nl Ook een tijdje van de radar geweest jij.