SKHF Café
-
@oioihillegom_nl Zou best kunnen
-
Vroeger stond osm in de top 20 van meest bezochte sites in Nederland. Wat zou dat nu zijn?
-
http://www.focus-wtv.be/programma/terug-van-weggeweest-walter-arfeuille-een-doorbijter
De vader van GanjaDude / Bobby Zamora / De Frisse Prins / EK Zonder Oranje.
-
@furrax_nl
"Zijn grootste trots is zijn dochter Reinilde"...
Wannes be like: "Mjah soit" -
@bartje-bergkamp_nl Nooit van gehoord.
-
@bartje-bergkamp_nl lmao
-
Hey Bart, tijd niet gezien
-
Holy shit ik ben hier jaren niet geweest, wat is er gebeurd met mn oude geliefde OSM en forums
-
@spectraaaaa_nl Hier niet nee... elders wel toch?
-
@furrax_nl Vriendengroep speelt al 15 jaar onafgebroken voetbalspel OSM.
In de woonkamer houden behalve Drees (23) ook Leon Dogger (20), Nick Beuving (24) en Robin Drenthen (22) hun telefoon continue (sic) in de aanslag.
Leon was vijf toen ze begonnen?
Een van de fanatiekste Tukkers is Robin: zijn dagindeling valt of staat rond OSM. „Om de acht uur kun je een training doen”, legt Robin uit.
„Ik ga daarom om 23.00 uur naar bed, doe vlak voor het slapen gaan een training en zet de wekker om 7.00 uur. Zodra ik wakker word, start ik OSM op en train ik weer. Zo haal ik het maximum van drie trainingen per dag."
Jesus Christ
-
@bartje-bergkamp_nl Nog wel ja, over een weekje verdwijn ik waarschijnlijk weer uit de K1 paddock. Ga voornamelijk RBRoosje missen
-
-
@dominicm_nl
Lijkt eerder een De Speld artikel... -
@dominicm_nl said in SKHF Café:
Een van de fanatiekste Tukkers is Robin: zijn dagindeling valt of staat rond OSM. „Om de acht uur kun je een training doen”, legt Robin uit.
Ben wel benieuwd wie deze managers zijn!
-
Kan je wel via Google vinden.
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@dominicm_nl
Lijkt eerder een De Speld artikel...Wow is dat het niet dan?
-
En is dat domme trainen om de 8 uur nog steeds?
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
En is dat domme trainen om de 8 uur nog steeds?
Als je wil kan je hetzelf om de minuut.
-
Ah ok