SKHF Café
-
Bij Osm en gb hebben ze het steeds over een selectief klein groepje die maar spelers blijft kopen. Hoe kan het toch steeds dat ik dan toch elke keer met dat kleine selectieve groepje te maken heb.?
-
Wat doe ik verkeerd? of heb ik gewoon pech?
-
@azfan77_nl said in SKHF Café:
Wat doe ik verkeerd? of heb ik gewoon pech?
Dit heeft met de ervaring op dit account te maken. Afhankelijk van het aantal wedstrijden dat je hebt gespeeld, wordt je in een bepaalde server ingedeeld. Jij hebt nu nog maar weinig wedstrijden gespeeld met dit account, dus je wordt als een beginnende manager gezien. Dus zit je op een server met alle andere nieuwe gebruikers. Deze gebruikers weten dus nog niet dat je OSM ook op een andere manier kan spelen.
Als je niet in een competitie wilt spelen met alle opties aan, dan kan je bijvoorbeeld je eigen competitie aanmaken. Dan kan je zelf de geavanceerde opties zo zetten als je zelf wilt. Of je zal een uitnodiging moeten krijgen van iemand die ook al deze opties uit heeft staan. Verder zal je dus wedstrijden moeten blijven spelen, om uiteindelijk uit de 'beginner' server te komen.
-
This post is deleted!
-
@fc-eddie_nl Aah Dank je wel.
Is dat ook afhankelijk van hoeveel doelstellingen ik heb behaald? -
@azfan77_nl
Omdat je kapot hard aan het huilen bent -
Jammer dat je zo ziekelijk reageert.
Ik stel een vraag thats it en ik constateer iets.
-
Spelers kopen is het doel van dit spelletje
-
@bringdaruckus_nl Nee dat is nooit zo geweest. En nu nog steeds niet.
-
@bringdaruckus_nl Nee dat is nooit zo geweest. En nu nog steeds niet.
Er is niet voor niets een archievement waarbij je 500 spelers moet verkopen
-
Haha ik kan je dit wel opnieuw uitleggen maar de nieuwe osm spelers kennen het spel niet maar dat ga je nog wel eens merken.
-
Haha ik kan je dit wel opnieuw uitleggen maar de nieuwe osm spelers kennen het spel niet maar dat ga je nog wel eens merken.
wat een bullshit over nieuwe spelers die het spel niet kennen. bepaalde managers spelen het spelletje anders dan jij blijkbaar graag ziet.
het maakt trouwens niks uit als je straks tegen managers met veel wedstrijden speelt. iemand als @timeenennaam_NL heeft vgm nog dik 5000 bc alleen al vanwege archievements. Ik koop iedere seizoen rustig 50 spelers, geen probleem
-
In de psk tijd draaide het wat minder om spelers kopen maar sinds dat je transfergeld kreeg voor archievements of dat je kon kopen en daarna de bosscoins en de kwaliteiten van spelers die opeens op 106 op de transfermarkt gaat het om spelers kopen.
je bent blijven hangen in de tijd dat je alles won met een tactiek. 4-5-1 of 4-4-2 was het geloof ik, weet niet meer
-
Anti OSM!
-
@bringdaruckus_nl
Hij is manager sinds 23-2-2018 16:05Ik heb nog steeds mijn 20k gratis bosscoins van vroeger niet op, heb nog 8k ofzo. Vind het ook jammer dat OSM alleen nog om transfers draait, maar dan moet je ze gewoon uitzetten als mod, njah soit.
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl
Hij is manager sinds 23-2-2018 16:05Ik heb nog steeds mijn 20k gratis bosscoins van vroeger niet op, heb nog 8k ofzo. Vind het ook jammer dat OSM alleen nog om transfers draait, maar dan moet je ze gewoon uitzetten als mod, njah soit.
hij klinkt meer als iemand die 10 jaar geleden speelde en een hele tijd niet op osm is geweest. ik heb ook mijn gratis bosscoins nog en je weet hoeveel spelers ik koop;p
-
Ik ben 2 jaar niet op osm geweest. En bitcoins is in plaats van seizoenskaarten.
-
Ik koop ook maar nogmaals het draait niet alleen maar om spelers kopen.
Dat is gewoon bullshit.
-
Ik ben 2 jaar niet op osm geweest. En bitcoins is in plaats van seizoenskaarten.
Er was een tijd dat je extra miljoenen kon kopen voor op de transfermarkt. Dat was net voor de bosscoins.
-
@bringdaruckus_nl dat was een goude oude tijd.