SKHF Café
-
@bringdaruckus_nl dat is van deze tijd. Dit gaat om 15 jaar terug toen bestond dat spul nog niet eens. Maar goed laat deze opa dan maar lullen ik speelde toen nog geen osm das pas 13 jaar
-
@peter-osm-master_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl dat is van deze tijd. Dit gaat om 15 jaar terug toen bestond dat spul nog niet eens. Maar goed laat deze opa dan maar lullen ik speelde toen nog geen osm das pas 13 jaar
Oke PC dan. Maakt verder weinig uit. Op een PC is het niet moeilijker ofzo. Voor 1/2 jarige wel omdat die nog niet zo goed een muis kunnen vasthouden maar voor 5 jarige maakt dat niks uit. Het gaat erom dat 5 jarigen prima in staat zijn om zo'n simpel spelletje te spelen.
-
5-jarigen kunnen niet eens lezen hè, hoe wil je dan een volledig op tekst gebaseerd spelletje begrijpen
-
@suiz-luárez_nl precies dat bedoel ik
-
@suiz-luárez_nl Misschien waren ze wel heel slim.
-
@furrax_nl
Ze komen uit de Achterhoek #lol
Daar hadden ze 15jaar geleden niet eens een inbelverbinding man.
-
@furrax_nl Wie?
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Joe terug van 4 weken Japan. Wat fijn dat het hier nog zo booming druk is
Njah soit
Ben jij niet 1 van dat groepje die wordt genoemd?
Leon was je naam toch?
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl
Ze komen uit de Achterhoek #lol
Daar hadden ze 15jaar geleden niet eens een inbelverbinding man.
zal wel een voor opgezette propaganda verhaaltje vanuit Gamebasics zijn dan.
Die hackers kwamen toch ook uit die streek toen 3 jaar geleden, nou 1 en 1 is 11.
taakstraf project
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
5-jarigen kunnen niet eens lezen hè, hoe wil je dan een volledig op tekst gebaseerd spelletje begrijpen
Ik vind osm best visueel ingesteld met overal plaatjes erbij. Je kan osm toch ook gewoon spelen door alleen de opstelling neer te zetten.
-
@iveketeurfs_nl Brecht aka goubert brecht staf aron. Denk iets voor jouw tijd. 2007/2008. Jij kwam daarna in alCap'. Ik zat er in totaal 6 maanden in over 2 periodes in 2008.
-
@oioihillegom_nl Leroy.
-
@furrax_nl Die naam zegt me inderdaad wel iets. Wist niet dat die zo jong was.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
@oioihillegom_nl Leroy.
ja klopt, had me vergist.
maar klopt nog iets niet.
het zijn tukkers, maar ze voetballen bij Vroomshopse boys, dat is Overijssel op de grens met Twente.
Klopt geen ene reet van dat artikel.
-
@iveketeurfs_nl Hij was 13 toen die erin kwam. Toen erna ook een periode in DreamSquad gezeten.
-
@furrax_nl
maar als je dit allemaal weet, kan je dit toch terug vinden bij de oude garde van die Crew?
jammer dat de oude wiki, niet meer te raadplegen is, dat je kon zoeken op jaartal van de managers die toen ingeschreven zijn,
-
@oioihillegom_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl
maar als je dit allemaal weet, kan je dit toch terug vinden bij de oude garde van die Crew?
jammer dat de oude wiki, niet meer te raadplegen is, dat je kon zoeken op jaartal van de managers die toen ingeschreven zijn,
-
@oioihillegom_nl Is dat weg?
Ik weet dat nog. Ik ben een geschiedenisboek van OSM. -
@pondboy_nl Heel veel crews verdwenen.
-
@oioihillegom_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl said in SKHF Café:
@oioihillegom_nl Leroy.
ja klopt, had me vergist.
maar klopt nog iets niet.
het zijn tukkers, maar ze voetballen bij Vroomshopse boys, dat is Overijssel op de grens met Twente.
Klopt geen ene reet van dat artikel.
Tukkers zijn toch twentenaren?