SKHF Café
-
OSM 3.0 heeft veel mensen doen afhaken zo te zien, gelukkig ben ik pas terug begonnen na de update, anders was ik mss ook wel afgehaakt
-
Bij ons al 8 leden van de 14 die we hadden tot mei van dit jaar.
-
Heb toen gelijk al gezegd dat ik zou stoppen en velen zijn gevolgd. OSM 3.0 heeft het hele spel verkracht
-
Ik deel die mening ja. En wat de fora betreft, zelfs de Engelse fora zijn uitgestorven.
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
Heb toen gelijk al gezegd dat ik zou stoppen en velen zijn gevolgd. OSM 3.0 heeft het hele spel verkracht
Precies
-
Maarja, geld geld en nog is geld, draait alles om jammer genoeg
-
Als ik EuroMillions win koop ik OSM.
-
Haha doen, en direct alles terugzetten naar OSM 1.0
-
Heb echt een hele tijd gedacht dat ik altijd zou blijven spelen, maar bij de invoering van 3.0 heb ik geen potje meer gedaan. Wat een bende.
Ik weet nog op het Staff-forum destijds dat Jeroen klaagde dat OSM zo weinig opbracht ten opzichte van Facebook-spelletjes. Hij haalde een voorbeeld aan maar die kan ik niet meer oprakelen maar die hadden wel 4x meer omzet per gebruiker. Er werd gevraagd naar input en zodoende is het idee van 3.0 ontstaan.
Betalen om sneller te spelen, harder te groeien en meer kans te hebben op winnen. Zo zonde
-
Maar o-zo-logisch...
Zo hoort het ook, je verzint iets, begint het, maakt wat moois en uiteindelijk zo goed mogelijk je zakken vullen en weer op naar het volgende.
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Maar o-zo-logisch...
Zo hoort het ook, je verzint iets, begint het, maakt wat moois en uiteindelijk zo goed mogelijk je zakken vullen en weer op naar het volgende.
Jammer genoeg de mentaliteit van vele ondernemers
-
Geld boven het plezier van de gebruikers
-
Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk, gewoon jammer voor de old school OSM'ers
-
Je hebt een punt maar toch, zelfs paar crews hebben gewoon alles stopgezet. Als je al meedraait sinds 2007 op dit spel is dat jammer. Nu heb je heel veel crews. Vroeger had je er 300, nu 3000. Op die manier is dat niet realistisch. En dan wetende dat de Crewcup maar 'een competitie' voor het plezier geworden is. Crewpunten zijn afgeschaft. Alles draait nu om die duels en zelfs dan zijn er gebreken aan. Tijden veranderen, dat klopt maar het zal altijd vroeger beter geweest zijn. Geef mij maar lekker ouderwetse seizoenskaarten. Die zou ik nog aanschaffen, BC is een totaal ander verhaal.
-
@kagchelland_nl
De Nations League met transfers kunnen spelen is echt het ultieme dieptepunt van dit spel. Dan laat je als GB zijnde alles los wat dit spel groot gemaakt heeft. OSM is Online Transfermarkt geworden.Als ik zie hoe er in bijv. de Crew Cup wordt gesmeten met coins voor de scout is het echt lachwekkend. Binnen twee dagen is elke competitie onherkenbaar verminkt en dan zijn er nog idioten die nóg sneller en vaker transfers willen.
-
Op OFM heb ik Engeland gepakt bij de Nations League en plots zag ik dat er transfers werden gedaan. Ik zei al, dit kan toch niet. Toen bleek dat je bij de Nations League ook de optie hebt om met transfers te spelen... Hier op OSM heb ik die optie gewoon uitgezet bij de Nations League die we nu hebben in de crewcompetitie.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Hier op OSM heb ik die optie gewoon uitgezet bij de Nations League die we nu hebben in de crewcompetitie.
In de crewcompetitie kan dat ja, maar op je HA zit je dan opeens in een lege comp. als je dat doet.
-
Dat betwijfel ik. Je gaat toch sowieso verwachten dat de transfers daar niet mogelijk zijn.
-
Gelukkig kan je nu de rugnummers wijzigen #lol
-
Eindelijk!