SKHF Café
-
-
@furrax_nl
Is there currently a tournament available to participate? -
Cheater.
-
Hoeveel kamelen voor je zus(jes/ssen) ?
-
@حازم-gamal Pleur op met je smurfensap
-
Zo te zien heeft die geluisterd.. Helaas heb ik geen antwoord meer gekregen op zn vraag..
-
En zonder dat ik het wist ban gehad van 3 dagen. Wegens spammen en onnodig posten na waarschuwing. Het was de zin 'GameBasics heeft alles verneukt' die de emmer deed overlopen en omdat ik al 2.5 jaar geen ban had was het maar 3 dagen ipv langer. Belachelijke ban als je het mij vraagt. En het is al hier zo druk...
-
@furrax_nl
Ik zag het achter je naam staan, kon het al niet plaatsen...
Je had ook moeten zeggen dat GB alles voor jou in jou ogen had verneukt, dan geef je je mening..Althans op die manier zouden ze je niet mogen bannen lijkt me..
-
Stelletje muggenzifters zijn het.
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
OSM 3.0 heeft het hele spel verkracht
Dit mag je blijkbaar wel zeggen want ik kreeg geen ban
-
Lekker boeiend dat je een keer drie dagen niet op dit forum kan, dat toch compleet verkracht is door OSM 3.0
-
@sirclitjeslikker_nl Een moderator heeft deze post geupvoted.
-
Ik weet nog vroegah dat een forumban ook echt wel klote was XD toen het extreem druk was op het oude Café (met minimaal 100 dagen ervaring #lol) en SKHF-forum. Nu is het bijna een zegen, want na 3 dagen afwezigheid is er misschien weer een post
-
De nagel op de kop
-
Pijnlijk.
-
@kagchelland_nl
Hoeveel bosscoins kost dat, zo'n forumban? -
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Ik weet nog vroegah dat een forumban ook echt wel klote was XD toen het extreem druk was op het oude Café (met minimaal 100 dagen ervaring #lol) en SKHF-forum. Nu is het bijna een zegen, want na 3 dagen afwezigheid is er misschien weer een post
Of dat je je FB lijstje kon opvragen bij de staff met de reden erbij..Verzamelen die dingen toen der tijd.
Las vandaag ook een stuk in het AD over het hacken van de jeugd..12/13 jaar geleden toen OSM.DE uitkwam had ik heel NL,BCS en Plaza platgelegd...mooie tijden waren dat..
Of toen Leander (Mascini) heel OSM en BCS plat gooide...Toen OSM nog een doelwit was...
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl
Hoeveel bosscoins kost dat, zo'n forumban?Wat zijn bosscoins?
-
Heb ooit mijn banlijst gekopieerd toen ik toegang had tot een account van een moderator.
-
Heb ooit mijn ban opgeheven toen ik toegang had tot een account van een moderator.