SKHF Café
-
Kan dit te maken hebben omdat er teveel verandert is? Want vroeger was er Seizoenskaarten en iedereen kon op crewforum posten en na 100 dagen een crew joinen en noem maar op.
-
@JAY-ZO Veel bans. In de 70. 3/4 schorsingen en lock wegens hacken moderator. Alleen had ik ze ww gehad van voor die moderator was. Idem van iemand anders die mod was geworden en op dat moment erachter kwam dat de osm staff mij in het oog hield omdat ik aan het spammen was met accounts met als namen van moderators hier. Dat las ik toen op het modforum. Ooit voor de grap mod geweest hier maar kon toen niks doen. Had tijdelijke van gekregen om ter vermijden dat ik iets ging doen. En ja actief op 26 crewforums dagelijks + dit forum en VF. En omdat ik graag mod wilde worden hier.
Zelfs toen ik lock had op Furrax beheerde ik Just Relax met een ander account. Een stafflid had dat door maar besloot het zo te laten. Lorenzo zal die persoon wel kennen
-
@SSerhatt_NL @Cutters-Choice_NL
Mee eens, maar ik zie die niet als het grootste probleem. Hier op de wereldserver is er een grote bemanningswedstrijd genaamd CCW, gebracht door je eigen @Davemx1984 (ik ken zijn account niet op NL-server, vertel het me alsjeblieft).
De man die het toernooi momenteel organiseert, vroeg ik hem, voordat de CCW zo, zo actief was, 100+ berichten dagelijks gemaakt, nu is het dood. Hij vertelde me dat hij het naar WhatsApp had verplaatst en erin slaagde meer deelnemers mee te nemen.
Tot slot, in deze tijd zijn mensen zo lui, ze geven de voorkeur aan WhatsApp boven forum (voor osm), omdat ze niet de moeite kunnen nemen om hier te komen, wat 10-30 seconden meer duurt dan op WhatsApp gaan.
WhatsApp= 1 seconde
Forum=6 seconden