SKHF Café
- 
Apart... 
- 
Ik snap het wel 
- 
Apart... 
- 
Ik snap het wel 
- 
Apart... 
- 
Ik snap het wel. 
- 
Apart... 
- 
Nog een aantal van jullie tijdens deze hitte naar het strand? Gisteren ivm de drukte bij Kijk Duin doorgereden naar Monster rond 11:30..lekker rustig..goede bediening in een strandtent, goed parkeren..heeft me positief verrast . Alleen de ligbedjes daar waren wel ongelofelijk KUT...nog last van mn rug.. 
- 
Nog een aantal van jullie tijdens deze hitte naar het strand? Gisteren ivm de drukte bij Kijk Duin doorgereden naar Monster rond 11:30..lekker rustig..goede bediening in een strandtent, goed parkeren..heeft me positief verrast . Alleen de ligbedjes daar waren wel ongelofelijk KUT...nog last van mn rug.. @l-r-van-kessel_nl bedankt dat je ons reeks verpest 
- 
Pfff.... 
- 
Ik ben weer begonnen aan osm, en weet meteen ook waarom ik het niet speelde. Kijk ff dat team Tromsö bij mn subaccount 4. Ik verloor een oefenwedstrijd met 5-0 dus ik dacht huh ff kijken hoe.  
- 
hoe kom ik daar? op je profiel zie ik alleen je forumposts en wat andere ongein 
- 
Bij ‘profiel’ ‘vrienden’ ‘chat’ ‘achievements’ en ‘carrière’ en dan bij vrienden of chat denk ik. 
- 
Ik snap het wel 
- 
Zijn er nog managers die (succesvol) de tactiek 3-2-5 lange bal gebruiken? 
- 
@scheeftand_nl said in SKHF Café: @vjenne-rulezz_nl said in SKHF Café: Ik snap het wel HEY VJENNE-RULEZZ lang geleden man 6 dagen valt toch wel mee..   
- 
hoe kom ik daar? op je profiel zie ik alleen je forumposts en wat andere ongein @dominicm_nl Waar website staat. 
- 
This post is deleted!
- 
@scheeftand_nl said in SKHF Café: @vjenne-rulezz_nl said in SKHF Café: Ik snap het wel HEY VJENNE-RULEZZ lang geleden man 6 dagen valt toch wel mee..   @vjenne-rulezz_nl said in SKHF Café: @scheeftand_nl said in SKHF Café: @vjenne-rulezz_nl said in SKHF Café: Ik snap het wel HEY VJENNE-RULEZZ lang geleden man 6 dagen valt toch wel mee..   Nja las ik nu pas  
- 
Zondag 11 Augustus Eid al-adha عِيدْ اَلْأَ ضْحَى Offerfeest(aangekondigd door de Onbetrouwbare Saoudi-Arabië)