SKHF Café
- 
Hey Smurrie. 
- 
@mur11_nl 
 Pijnlijk man
- 
Hey Fulrie 
- 
Legendz bestaat 1 jaar!!! 
- 
ken ze nog steeds niet 
- 
Ik ben een legende. 
- 
omg ben je back now bri 
- 
Ik ben een legende. @furrax_nl nog even werken  
- 
Nieuwe accounts aanmaken is echt zo oud... 
- 
Kan ik het uitzetten dat ik word getagd met @ language-NL en meldingen ontvang. Net nog weer een of ander pools forum. 
- 
Kan ik het uitzetten dat ik word getagd met @ language-NL en meldingen ontvang. Net nog weer een of ander pools forum. @bringdaruckus_nl 
 Gaat maar door idd
- 
SUPERNOVA 8 mentioned Language NL in WNT 2019/2020 (English only) 
 a day ago
- 
SUPERNOVA 8 mentioned Language NL in WNT 2019/2020 (English only) 
 a day ago@bringdaruckus_nl said in SKHF Café: SUPERNOVA 8 mentioned Language NL in WNT 2019/2020 (English only) 
 a day agodit was op een of ander pools forum dus 
- 
@yassin-mansousri waarom zoveel dan. Het is kaulo hinderlijk al die domme meldingen 
- 
Hij is een cultuurman. 
- 
@yassin-mansousri waarom zoveel dan. Het is kaulo hinderlijk al die domme meldingen @bringdaruckus_nl idk. 
 Maar zo dom zijn ze niet, het zijn toernooien zoals CC en CK.En omdat veel Nederlanders op World(de bekende zijn A Good looking Imperium en OSM Striker Ultras) daar meedoen zal Nederland vaker getagd worden nu,... 
- 
@bringdaruckus_nl idk. 
 Maar zo dom zijn ze niet, het zijn toernooien zoals CC en CK.En omdat veel Nederlanders op World(de bekende zijn A Good looking Imperium en OSM Striker Ultras) daar meedoen zal Nederland vaker getagd worden nu,... @yassin-mansousri_nl dat interesseert me geen moer. Zou handig zijn als je die meldingen uit kan zetten. 
- 
Ik zal jou eens verwijderen.