SKHF Café
-
@tve-nl Heb je wel gelijk in. Het is zorgelijk als woorden hun betekenis verliezen. Zeker bij een term als racisme. Dan riskeer je de Boy-Who-Cried-Wolf-treatment. 'Oh, ja, dat was zogenaamd ook racisme. Alles is volgens jullie racisme.' Retorisch sta je dan schaak. Kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat de mensen die die kaart trekken onoprecht bezig zijn. Maken zich alleen zorgen over de devaluatie van woorden als ze er een politiek slaatje uit kunnen slaan.
-
@yassin-mansousri_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Zondag 11 Augustus Eid al-adha عِيدْ اَلْأَ ضْحَى Offerfeest(aangekondigd door de Onbetrouwbare Saoudi-Arabië)
gadverdamme flikker op met je offerfeest
Wel respectvol blijven he, ik ben ook gewoon een mens.
Respect voor het offerfeest? Ben je gek ofzo?
Wat jij van de Islam vind, boeit mij echt niet. Ik kan nu alleen zeggen dat de Islam niet zo is hoe jij denkt over de Islam.
Gast, wat ik van de islam vind, weet jij helemaal niet. Eigenlijk vind ik er niet zoveel van. Ik kan alleen terugvallen op feiten: dat Allah niet bestaat, en dat ieder mens die maar in een god gelooft per definitie dom is.
Maar ik ben zoals jij een mens, dat moet je maar respecteren.
Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die in god geloven en mensen die andere dieren (mensen zijn ook dieren) vermoorden. Gelukkig hoeft dat ook niet. Waarom zou ik daarvoor respect opbrengen?
En nee, ik ben geen terrorist. Mensen vermoorden is op 1 na de Grootste zonde, en de bestraffing is groot. Nee, niet moslims vermoorden is erg, maar überhaupt iemand doodden kan niet(Je hoeft dus niet een moslim te doodden voor die zonde, maar een mens in het algemeen, dit noem je rechtvaardigheid, en Rechtvaardigheid is Islam)
Homohaat, met doodstraf voor homo's, vrouwenonderdrukking, vrouwen mogen niks en moeten verplicht met zo'n gekke doek om hun gezicht lopen, geen respect voor andersdenkenden (zoals christenen, joden etc.) en feitelijkdenkenden (zoals atheïsten en mensen met wél een normaal verstand, wél een helder denkvermogen en wél een nuchtere kijk op het leven), want dat zijn ongelovigen en die moeten dood. Noem jij dat rechtvaardig?
Ik ben trouwens wel benieuwd wat de grootste zonde is dan.
Maar volgens mij is het forum niet bedoeld om ruzie's te maken, maar om gewoon lekker te praten over van alles en nog wat. Laten we dat ook houden Ipv ruzie's lopen te maken. Je hebt niet voor niets een ban van 3 weken gehad.
We hebben toch geen ruzie? Ik tenminste niet met jou.
Ik ga verder niet om in in deze discussie, Dus @Scheeftand_NL maak maar nog meer racistische opmerkingen, ik zal niet reageren en ik ga zeker niet een mens uitschelden of wat dan ook.
Racisme betekent discriminatie op basis van ras. Ik heb het toch over het offerfeest gehad? Hoe is het offerfeest een ras?
Als de staf jou opnieuw een ban geeft, weet je waar dat aan ligt.
De reden dat de staf mij een ban geeft is omdat ze iets tegen mij hebben, niet omdat de regels dat voorschrijven. Dit forum is hartstikke uitgestorven, niemand krijgt een ban. Ik ben de enige terwijl ik nooit iets verkeerds zeg. Dat is echt alleen omdat ze iets tegen mij hebben.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Ik had 16 dagen niet meer gepost!!!!!!!!!
Wat een Presentatie!!!!!!!!!
Ik denk dat je prestatie bedoelt.
-
@wietze-vos_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl Valt mee hoor
Waar is dit een reactie op? Ik kan het niet zien. Daarom reageer ik altijd met "quote" i.p.v. "reply".
-
@yassin-mansousri_nl
Dus als iemand kritiek heeft op de vorm/inhoud van een religie noem jij dat racisme?Tim???
-
@tve-nl nee, want als ik iets anders had gezegd wat ook met mijn geloof te maken heeft zal Scheeftand hetzelfde soortelijke iets hebben gezegd, hij is wel een PVV'er wat ik al maanden wist.
Hoe weet jij wat ik allemaal anders had gezegd? Je hebt geen flauw idee waarom ik dingen zeg. Je voelt je ten onrechte wel bijzonder snel aangevallen iedere keer. Gelukkig heb ik het hierboven haarfijn voor je uitgelegd. Lees het goed door en leer ervan.
Wat is er mis met PVV'ers trouwens? Ik beschik over gezond verstand en een logisch denkvermogen, daarom stem ik PVV. Alleen als het op klimaat en Europese aankomt doen ze dom. Mja ik kan het ook niet met alles eens zijn.
En ik noem "gadverdamme flikker op met je offerfeest" echt geen Kritiek. Maar dat is gewoon rasictische opmerking.
Ik heb je een aantal posts hierboven uitgelegd wat racisme betekent.
Berichten als bijvoorbeeld "Ik vind het raar dat vrouwen zich meer moet kleden dan mannen" zal een ander verhaal zijn.
Ik vind het raar dat vrouwen zich meer moeten kleden dan mannen.
-
@wietze-vos_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl Valt mee hoor
Waar is dit een reactie op? Ik kan het niet zien. Daarom reageer ik altijd met "quote" i.p.v. "reply".
Omdat je zei ze negeren je haha
-
Wietze is terug en ineens word er weer vol op gepost, lekker bezig heur.
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Nee je ziet het fout. IK ben terug.
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Beetje leven de brouwerij toch! haha
-
De reden dat de staf mij een ban geeft is omdat ze iets tegen mij hebben, niet omdat de regels dat voorschrijven. Dit forum is hartstikke uitgestorven, niemand krijgt een ban. Ik ben de enige terwijl ik nooit iets verkeerds zeg. Dat is echt alleen omdat ze iets tegen mij hebben.
De reden dat je bans krijgt is omdat je vaak respectloos reageert naar andere mensen toe. Prima dat je niet in een god gelooft en prima dat je het raar vindt dat andere mensen dit wel doen, maar reageer dan gewoon op een normale manier zonder iemand te willen beledigen.
En je bent wellicht actief, maar de meeste van je posts zijn spamberichten (elke minuut roepen wat je aan het luisteren bent) of dus beledigingen naar andere gebruikers slingeren. Dat voegt in mij optiek weinig toe aan de activiteit op het forum.
Dus post gewoon op een normale en respectvolle manier.
-
oh ik had juist PVV gestemd vanwege het EU-standpunt bij de laatste verkiezingen
-
Ik kan een bibliotheek vullen met dingen die ik achterlijk vind.
Ik vind ook dat je het recht hebt om dat te benoemen.
Hopelijk leer je als je ouder wordt nog dat dat geen efficiënte manier is om mensen een andere invalshoek mee te geven en invloed op hun gedachtegang uit te oefenen.
-
Ik hou van negers
-
@fc-eddie_nl Negatieve aandacht is ook aandacht
-
Hey Smurrie.