SKHF Café
-
wat nou als furrax niet meer leeft
-
feest
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
@yassin-mansousri_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Zondag 11 Augustus Eid al-adha عِيدْ اَلْأَ ضْحَى Offerfeest(aangekondigd door de Onbetrouwbare Saoudi-Arabië)
gadverdamme flikker op met je offerfeest
Wel respectvol blijven he, ik ben ook gewoon een mens.
Respect voor het offerfeest? Ben je gek ofzo?
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl
Ja het is verder vrij 'knap' om alsnog een ban te krijgen anders hier..
Stiekem hebben wij heel de oude garde een permaban gegeven vandaar dat het zo rustig is
Oh joh ik merk het amper aangezien ik één keer per week ofzo hierzo inlog. Maar wie deelt mij iedere keer die bans uit dan en waarom???
-
Zondag 11 Augustus Eid al-adha عِيدْ اَلْأَ ضْحَى Offerfeest(aangekondigd door de Onbetrouwbare Saoudi-Arabië)
Wat jij van de Islam vind, boeit mij echt niet. Ik kan nu alleen zeggen dat de Islam niet zo is hoe jij denkt over de Islam.
Maar ik ben zoals jij een mens, dat moet je maar respecteren.
En nee, ik ben geen terrorist. Mensen vermoorden is op 1 na de Grootste zonde, en de bestraffing is groot. Nee, niet moslims vermoorden is erg, maar überhaupt iemand doodden kan niet(Je hoeft dus niet een moslim te doodden voor die zonde, maar een mens in het algemeen, dit noem je rechtvaardigheid, en Rechtvaardigheid is Islam)Maar volgens mij is het forum niet bedoeld om ruzie's te maken, maar om gewoon lekker te praten over van alles en nog wat. Laten we dat ook houden Ipv ruzie's lopen te maken. Je hebt niet voor niets een ban van 3 weken gehad.
Ik ga verder niet om in in deze discussie, Dus @Scheeftand_NL maak maar nog meer racistische opmerkingen, ik zal niet reageren en ik ga zeker niet een mens uitschelden of wat dan ook.
Als de staf jou opnieuw een ban geeft, weet je waar dat aan ligt. -
Offerfeest? Bedoel je niet oktoberfeest?
-
@wietze-vos_nl Terug in de OSM Staff jongen?
-
Ik had 16 dagen niet meer gepost!!!!!!!!!
-
Lekker weer bijdehand doen. :S
-
@furrax_nl haha ja klopt terug op t oude nest! Zag gelijk een paar bekende nog op het forum, leuk dat jullie er nog altijd zijn zeg!
-
@scheeftand_nl Valt mee hoor
-
Powerpoint presentatie
-
@l-r-van-kessel_nl
Oepssss
Prestatie bedoel ik -
@yassin-mansousri_nl
Dus als iemand kritiek heeft op de vorm/inhoud van een religie noem jij dat racisme? -
@tve-nl nee, want als ik iets anders had gezegd wat ook met mijn geloof te maken heeft zal Scheeftand hetzelfde soortelijke iets hebben gezegd, hij is wel een PVV'er wat ik al maanden wist.
En ik noem "gadverdamme flikker op met je offerfeest" echt geen Kritiek. Maar dat is gewoon rasictische opmerking.
Berichten als bijvoorbeeld "Ik vind het raar dat vrouwen zich meer moet kleden dan mannen" zal een ander verhaal zijn.
-
@yassin-mansousri_nl
Racisme is dat je mensen ordent op basis van uiterlijke/etnische kenmerken, hier bepaalde vaste karaktereigenschappen aan verbindt en hierdoor bepaalde mensen als inferieur of superieur beschouwt en hen ook hiernaar behandelt.In dit licht is de opmerking van Scheeftand misschien niet zo smaakvol, maar met racisme heeft het helemaal niets te maken.
-
Och, dat modieuze geneuzel over de precieze definitie van racisme. Het is vooral een wapen van de ackchyuallybrigade om terechte kritiek af te weren. Je hebt gelijk hoor, maar het Nederlands ontbeert een goede vertaling van 'bigoted'. Bekrompen, prima.