SKHF Café
-
@furrax_nl Medard Sonneville, zit bij Golden Glory.
Oud crew genootje van Untouchables. -
@douwe-kooistra_nl Kan me niet herinneren dat hij ook in die crew zat.
-
@furrax_nl Heeft er toch een tijdje in gezeten
-
@sirclitjeslikker_nl o god daar ook al
-
@douwe-kooistra_nl Master Guido zit bij mij in Rise Up crew. Uitstekende en aardige kerel
-
@fc-legend-kyrill_nl Klopt. Zeker aardige kerel. Vroeger ook hele gesprekken mee gehad.
-
Hoi!
-
Gegroet
-
Dag Yannick! ️
-
Ik ga nergens heen hoor Sjan
-
Een crew vol potentie,
overladen met excellentie.
Door gebruik van providentie,
immuun voor temulentie.
Vandaar de sententie,
TNG, een club met polyvalentie.PM mij met je motivatie en wie weet word jij onze nieuwe crewgenoot!
-
Heerlijk om te lezen dit. De nostalgie.
En fijn om ook weer oude bekenden te zien hier
-
En weer een maandag zonder kater of hebben er toch nog wat voetbalfans gisteren op super sunday de nodige biertjes genomen?
-
Drink elke dinsdag een 'speciaal' biertje. En meestal iedere dag 3 halve liters Jupiler aan het tankstation met kennissen. Het mag maar buiten in een groep van maximaal 4 personen. Ondertussen ook al stuk of 20 bierglazen. De duurste was 15 EUR van Paix Dieu. 10 graden biertje. Denk morgen een Hapkin drinken. Heb er nog 3 in de koelkast. En in me barkast die ik heb laten maken met fruitkisten heb ik nog een 75 cl Tripel Karmeliet fles. Persoonlijk mijn favoriet wat bieren betreft.
-
Wel een mooi glas van Paix Dieu. Is schuin afgesneden waardoor het glas lijkt te vallen als je hem in de kast zet. Leuk gedaan. Ook La Corne heeft een leuk glas. Dat kost dan weer hier 20 EUR. Die zit in een houder. Anders kan je hem niet neerzetten.
-
Dat La Corne glas heb ik ook!
-
@dikketuur_nl Die zal ik waarschijnlijk ook aankopen. Die kan wel in me barkast waar de reserve staat wat bier betreft. Enkel daar kan het staan. Ook lekker biertje. Heb er nog maar eentje van gedronken want er zijn meerdere zag ik.
-
Klopt. Ik heb weet van 3 soorten: bruin, blond en tripel. Van een vriend gekregen voor m'n verjaardag, inclusief glas. Heb enkel nog maar de bruine geprobeerd, geen verkeerd biertje.