SKHF Café
- 
Voor een ieder die benieuwd is naar eerlijke verslaggeving over de onmenselijke daden van Hamas in Israël kan het beste de liveblogs van https://www.geenstijl.nl/ volgen. 
 Zij houden sinds zaterdagochtend een journalistiek zeer sterke liveblog bij waar de traditionele msm een puntje aan kan zuigen.
- 
Is het forum nu aangepast? 
- 
Is het forum nu aangepast? @Furrax_NL Yep. Door wat problemen met het forum moest er een update naar de nieuwste versie gedaan worden. Hopelijk zijn deze nu opgelost. Het nieuwe design zal even wennen zijn. 
- 
Ziet er netjes uit, wat moderner dan het oude jasje. De nummering van de posts maakt het overzichtelijker, nu nog genoeg mensen die komen posten haha. 
- 
Ik moet het nog allemaal bekijken. 
- 
1e post 2024  Gelukkig nieuwjaar allen! 
- 
Gelukkig nieuwjaar! Ikzelf heb weer iets geks gedaan. Iets met een kersttattoo. xD 
- 
Gelukkig nieuwjaar! Ikzelf heb weer iets geks gedaan. Iets met een kersttattoo. xD @Furrax_NL Ik zeg uploaden die hap! Doerak op je linkerbil of? 
- 
Hahaha. 
- 

- 
Tattoo nummer 7 dus.  
- 

- 
Wil de andere 6 ook wel eens tonen hoor. 
- 
Was een gratis tattoo over kerst maar je moest een kersttrui aandoen. 
- 
@Furrax_NL Ik kan het toch in een OSM context plaatsen als ik zeg dat dit een eerbetoon aan IceQueen (Francis) is. Show die andere 5 ook maar ben benieuwd  
- 
Grietje! 
- 
Zal straks de andere tonen. Kan vanuit Google foto's de foto's hierheen slepen. Na al die jaren is het me gelukt om foto's te uploaden. 
- 
Dry January is voorbij dus jullie mogen nu toch echt wel weer langskomen. 
- 
Al een jaartje geen alcohol meer gedronken. 
- 
Al een jaartje geen alcohol meer gedronken. @Furrax_NL Met welke achterliggende reden? Dieet, gezondheid, levensstijl? Ik was afgelopen weekend in Trondheim daar was het buitensporig duur.