SKHF Café
-
@mrauto_nl Licht je reactie eens toe.
Het forum ken ik al vanaf 2004 er zijn een hoop veranderingen geweest maar de terugloop van managers is enorm.
Ik probeer regelmatig actuele topics aan te maken , echter als respons uitblijft word het lastig.
-
@l-r-van-kessel_nl dat forums nu “apart” zijn van OSM zorgt daar ook voor
-
Crewfora afschaffen en forum loskoppelen van de site waren inderdaad de doodsteek. Spijtig, maar niets meer aan te doen...
-
@timeenennaam_nl nee klopt, BC regiert de welt. Niemand had toen iets moeten aanschaffen uit protest
-
@mrauto_nl Ik doe graag mee.
-
@l-r-van-kessel_nl Maar proberen dan
-
@mrauto_nl Je bedoelt icm de app?
Zelf kom ik ook alleen op het forum vanaf mijn desktop.
Wellicht interessant voor GB om dit weer eens te onderzoeken hoe hier mee om te gaan.
-
@l-r-van-kessel_nl terug naar OSM 1.0 of 2.0
Geen idee hoe dit op te lossen. Vroeger ging je vanuit de site. Zelfs op de telefoon. Even snel langs het forum. -
@mrauto_nl Ik ga nog steeds (en alleen maar) vanuit de site door naar het forum, dat kan het niet wezen.
-
@l-r-van-kessel_nl de extra stappen. Wereldwijd etc. Toen was alles beter
-
@mrauto_nl Ze kunnen het beter in de app ook bijvoegen, dat brengt wel meer leven erin denk ik.
-
@douwe-kooistra_nl de app zelf functioneert ook nog steeds niet. Dat stomme geluid na een wedstrijd. Of dat die automatisch je muziek stopt. Vroeger was alles beter.
-
@mrauto_nl Dat is inderdaad waar, maar toen had je een gouden 451 tactiek waarmee je standaard eerste werd en 10k managerspunten behaalde in een seizoen. Is nu wel leuker geworden, al vind ik wel dat de meeste kansen etc wel eens meer beloond mogen worden
Maar met forum etc was vroeger wel beter. Nu spelen er maar bar weinig via laptop of iets dergelijks en zien ze het forum ook niet. Als dat op een app komt denk ik dat er weer meer mensen de gezelligheid gaan opzoeken zoals vroeger.
-
@douwe-kooistra_nl 4-5-1 en daarvoor de 4-3-3 tijd waar je makkelijk kampioen werd met veel doelpunten.
Mensen van vroeger haal je niet terug -
@mrauto_nl En toch zie ik nog veel van hen nog wel spelen of spelen weer opnieuw.
-
@douwe-kooistra_nl maar het forum is niet meer aantrekkelijk voor ze
-
@mrauto_nl Dat klopt. Dat is dan wel weer jammer..
-
@mrauto_nl Inderdaad.