SKHF Café
-
OSM ontwikkeld zich zie ik, leuk om te zien.
Zag net bij het forum 'Het Spel' een geweldig idee, dat zou echt veel tijd besparen, wat mij betreft doe maar erbij!
En jullie zien Yassin inderdaad weer.
-
@yassin-mansousri_nl Beter man, hoe was het slachtfeest afgelopen week?
-
@james-david_nl Wie ben jij dan?
-
@yassin-mansousri_nl Hey. We hebben je gemist.
-
Was leuk!
-
steek je hand op als je clitjeslikker bent
-
@l0rdshishio_nl Hij kan nu niet reageren omdat die zn handen in de lucht heeft
-
Haha,
Toch een beetje zomerrecces zo he? We staan weer aan de vooravond van een lang en zwaar seizoen waar de experts hier op het forum straks weer volledig los op kunnen gaan.
-
@l-r-van-kessel_nl Had die een ban?
-
@furrax_nl Niet dat ik weet, doelde meer op in de hoop dat hij aan het likken zou zijn, met je handen in de lucht word het lastig typen.
-
Je kan ook met je voeten typen.
-
@furrax_nl Lastig man..
Of gewoon vol met je hoofd op je toetsenboord rammen en kijken wat er naar voren komt.
Nieuwe challenge van maken?
-
@l-r-van-kessel_nl Benieuwd wat t oplevert ik ben voor
-
@wietze-vos_nl Na de VrijMiBo wil ik een poging wagen mocht ik er nog aan denken.
-
Tegenwoordig lik ik vooral aan deurknoppen in openbare gelegenheden om zowel mijn weerstand als mijn vaardigheden op peil te houden
-
@l-r-van-kessel_nl Ik denk in beelden hè Zie het al voor me hoe dat gaat.
Ik zie de omzet van de pijnstillers al stijgen
-
@maricja_nl vbgf
Komen niet veel letters zoals je ziet..
-
Iemand trekt in een Amstel Bright?
-
-
Net de finale van de Aziatische Champions League gehad.
Dat was nog een wedstrijd soo.Ik kwam een krappe halfuur op OSM.
Het is mij opgemerkt dat mijn tegenstander een Trainingskamp deed, dus zette ik het ook in.
Ik was op papier de betere ploeg, maar heb mij nog versterkt met Messi en de Bruyne.Ik had een 433, mijn tegenstander 451, en zeker slim, want ik vond het een moeilijke wedstrijd, hij had zelfs meer balbezit en kansen dan ik.
De wedstrijd bleef doelpuntloos, dus penalty's, en dat was spannend, we hadden allebei zelfs 10 penalty's nodig.Uiteindelijk mocht ik mijzelf als de winnaar bekronen!