SKHF Café
-
@Furrax_NL Er is weer een update uitgebracht.
We gaan alweer een soort van terug naar vroeger waar spelers ook alleen per linie werden ingedeeld.
Al heb je er nu wel je positiewisseling voor nodig.Maar de begin tijden zo'n 20 jaar geleden trekken mij toch nog het meest. Lekker op Excel niveau je team bekijken, heerlijk!
Helaas is het verdienmodel om maar één keer per dag in te loggen, alles klaar te zetten niet meer van deze tijd.
-
@L-R-van-kessel_NL Kan ik mij niet meer herinneren.
-
Wow.. OSM bestaat nog
-
Dat is lang geleden Ruud, leuk je weer eens te zien hier!
Hoe gaat het momenteel met je?
-
Grappig om te zien dat Furrax hier nog steeds is. Is die XR activist met zijn Che Guevarra t-shirt nog steeds actief? timmeemaam ofzo haha
-
@L-R-van-kessel_NL said in SKHF Café:
@Suiz-Luárez_NL Jeroen doet helaas al een tijd niets meer / kan niks meer doen hier.
I know, inside joke: alles was altijd de schuld van Derwort.
-
@Jurgenklopt91_NL Ik kan onmogelijk mijn crew in de steek laten.
-
Lang geleden dat ik een wedstrijd van de cpu met dubbele cijfers won 11-0.
7 goals en 1 assist van 1 speler(Haaland) en nog altijd een 9 in de beoordeling.
Benieuwd wat je moet doen voor een 10 -
@Furrax_NL Haha, ik wil terug naar Fritz de Paggaman, maar niemand logt meer in
-
@Jurgenklopt91_NL Dat noemen ze dan trouwe crewleden...
-
De zomerse rust duurt hier gelukkig pas 3 jaar
-
Chat GPT beschikt zelfs over tactieken op OSM.
Zie hieronder het voorbeeld :
Welke tactiek werkt het beste op osm tegen een 5-2-3 formatie
ChatGPT
Het kiezen van de beste tactiek tegen een 5-2-3 formatie in Online Soccer Manager (OSM) hangt af van verschillende factoren, waaronder de sterkte van je eigen team, de kwaliteit van je spelers, en je speelstijl. Hier zijn enkele suggesties die je kunt overwegen:Aanvallende benadering:
Overweeg om aanvallend te spelen om de defensieve linie van de tegenstander te doorbreken. Kies voor een formatie met meer aanvallers, zoals 4-3-3 of 4-2-3-1.
Vleugelspel:Als je tegenstander een compacte verdediging heeft, kun je proberen om de vleugels te gebruiken. Selecteer snelle en behendige vleugelspelers om de flanken te bestrijken en voorzetten te geven.
Hoge balbezit en geduld:Behoud de balbezit en zorg ervoor dat je team geduldig blijft. Door de bal lang in bezit te houden, kun je de tegenstander uit positie laten raken en ruimtes creëren.
Pressie en intensiteit:Gebruik een hoge pressing-tactiek om de tegenstander onder druk te zetten en hun opbouw te verstoren. Dit kan leiden tot fouten en kansen voor jouw team.
Druk op het middenveld:Speel met een sterk middenveld om de controle over het spel te behouden. Door het middenveld te domineren, kun je de tegenstander dwingen tot fouten en ruimtes creëren voor je aanvallers.
Tegenhouden van tegenaanvallen:Zorg ervoor dat je een solide verdediging hebt om te voorkomen dat de tegenstander gevaarlijke tegenaanvallen kan lanceren. Overweeg om een defensieve middenvelder toe te voegen om de verdediging te versterken.
Individuele kwaliteiten:Als je bepaalde individuele kwaliteiten in je team hebt, zoals een briljante spelmaker of een dodelijke spits, probeer dan je strategie te baseren op hun sterke punten.
Aanpassing gedurende de wedstrijd:Monitor de wedstrijd en pas je tactiek aan op basis van wat er op het veld gebeurt. Als iets niet werkt, wees dan bereid om het te veranderen.
Het is belangrijk om te onthouden dat er geen "one-size-fits-all" tactiek is in OSM, omdat het afhangt van verschillende variabelen. Experimenteer met verschillende benaderingen en pas je strategie aan op basis van de specifieke omstandigheden van de wedstrijd. Veel succes! -
Zalig.
-
Voor een ieder die benieuwd is naar eerlijke verslaggeving over de onmenselijke daden van Hamas in Israël kan het beste de liveblogs van https://www.geenstijl.nl/ volgen.
Zij houden sinds zaterdagochtend een journalistiek zeer sterke liveblog bij waar de traditionele msm een puntje aan kan zuigen. -
Is het forum nu aangepast?
-
@Furrax_NL
Yep. Door wat problemen met het forum moest er een update naar de nieuwste versie gedaan worden. Hopelijk zijn deze nu opgelost. Het nieuwe design zal even wennen zijn.
-
Ziet er netjes uit, wat moderner dan het oude jasje.
De nummering van de posts maakt het overzichtelijker, nu nog genoeg mensen die komen posten haha.
-
Ik moet het nog allemaal bekijken.
-
1e post 2024
Gelukkig nieuwjaar allen!
-
Gelukkig nieuwjaar! Ikzelf heb weer iets geks gedaan. Iets met een kersttattoo. xD