SKHF Café
-
Deze werd gezet in juni 2022. En dit voor mijn beste vriendin. Ik kende ze l sinds 2008 maar kwam er in 2020 achter dat ze hier woonde iets verder in straat naast mijn straat en ze werd mijn beste vriendin. Binnenkant linkerarm dus.
Op die dag ook deze gezet rechterbeen buitenkant. De tekst komt dus van Coldplay en The Scientist.
-
Deze maandje later in juli 2022 dus.
Spreekt voor zich ook. Deze deed wel pijn. -
Deze is van juli 2023 en is mijn horoscoop in het Chinees met mijn geboortedatum dus erbij. -
En deze laatst in december dus. Kerstrui aan was dus een gratis tattoo over kerst. Wilde dit in het blauw maar enkel zwart en grijs mochten.Komen er nog? Ja, wil er nog laten zetten.
-
@Furrax_NL said in SKHF Café:
de al tijdje een tattoo maar durfde de stap niet echt zetten omdat ik
Zie ik het goed, dat je de letters in het rood hebt ? Mooi man!
Denk dat @Christiano-Mengelaldo_NL ipv de C liever een S op je arm had gezien haha. -
@Furrax_NL Gefeliciteerd met je 34e vandaag
-
@Furrax_NL In de zin dat je daarom bent gestopt met het nuttigen van bier en andere alcoholische dranken kan ik het ook goed begrijpen van je. Kwade dronk is nooit prettig voor jezelf en andere om je heen.
Tournee Minerale, is een maand dat je alleen maar water drinkt vermoed ik?
-
@L-R-van-kessel_NL Natuurlijk in het rood. Tattoo's moeten kleur hebben voor mij en rood is Liverpool.
-
@L-R-van-kessel_NL Bij een invite zet ik LFS op mijn arm.
-
@L-R-van-kessel_NL Dat wil zeggen maandje niks van alcohol.
-
@L-R-van-kessel_NL haha mooi
-
@Furrax_NL breng me niet op ideeën he haha!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Ik zeg doen!
-
Wacht tot 8 mei. Dan zit ik 15j in Just Relax.
-
@Furrax_NL Dat moet sowieso gevierd worden met een JR tattoo.
-
Stel je voor!
-
Mooie mijlpaal 15 jaar!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL Klopt maar eigenlijk veel te lang. Had er al eerder mee moeten stoppen maarja...
-
Was 19 toen, nu 34... Of hoe snel de tijd gaat...
-
Ik van 2006 tot 2024 al bij LFS haha. 18 jaar! Gaat nergens over man.