SKHF Café
-
@Furrax_NL Ik had een selectiepresentatie en openingsavond bij Excelsior, de wijn vloeide rijkelijk. Echter de wekker vanochtend was minder aangenaam.
-
Ik heb al tijdje geen wekker gezet.
Btw, je kan nu om de 90 dagen je managernaam veranderen. Dave Jansen heet al tijdje Davemx. Gok dat die proefpersoon was.Ikzelf overweeg om verder te gaan als Fuhrax, Vjenne-Rulezz of Sir Heyvaert G.
-
Ik heb zojuist mijn managernaam na 20.5 jaar ook veranderd. Wilde liever niet met mn eigen naam spelen maar dat kon nooit worden aangepast.
-
Denk dat het forum niet mee wilt qua naam.
-
@Fuhrax_NL Beter ook ,anders herkennen we al die duizenden bezoekers op het forum niet meer
-
-
@L-R-van-kessel_NL Je naam blijft hetzelfde. Mijne is veranderd hier.
-
@Fuhrax_NL Ik zie het, geen idee waarom niet. Wellicht moeten de Mods herkenbaar blijven..
-
@L-R-van-kessel_NL Bof jij even
-
Heb je al uitgelogd op het forum zelf? Als je daarna weer inlogt zou je huidige managernaam zichtbaar moeten zijn.
-
@FC-Eddie_NL Test, al zie ik tijdens het typen mijn oude naam gewoon nog staan op het forum.
-
En nu nogsteeds?
-
Jeetje wat doet Twente daar zeg tegen het grote Manchester United. Mooie prestatie voor het Nederlandse voetbal.
-
Ik heb de wedstrijd niet gezien , alleen de uitslag. Zeer knappe prestatie.
Al is dit voor EtH wel het meest gewenste resultaat tegen zijn Twente.
AZ met de hakken over de sloot tegen een paar Zweden en Anderlecht deed het helaas helemaal niet goed.Vanavond Ajax-Besiktas, ben benieuwd..
-
Anderlecht was wel de betere van de 2. Wel heel lichte gele kaarten van Angulo. Al moet Anderlecht zeker beter want het spel is waardeloos.
-
Ajax droogde Besiktas wel helemaal af, wat hebben die een slechte keeper niet normaal.
OSM rating Pasveer : 62 zelfs 6 punten lager dan Gorter, zeer merkwaardig.
Osm rating Mert Gunok (Besiktas) : 73, die gozer zou bij Top Oss niet eens reservedoelman zijn. -
Maar wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
-
Werken en misschien laatste keer gras maaien dit seizoen. Het is weer voorbij.
-
@L-R-van-kessel_NL Denk dat Pasveer die rating heeft vanwege zijn leeftijd. Normaal moet Ramaj gewoon in doel staan. We weten natuurlijk niet wat er allemaal gebeurd achter de schermen. Tot nu toe doet Ajax het wel gewoon goed.
-
En de volgende tattoo komt er binnenkort in november aan.