SKHF Café
- 
Wow kan je editen even testen Edit: omg Leuk toch 
- 
Als het goed is kun je tot 30 seconden na het posten nog editen, daarna niet meer. 
- 
Doe die gay OSM Staff en Forum Moderator ava's eens weg man 
- 
Mijn gifje is haast niet meer te zien  dikke kut dikke kut
- 
Jij bent trots op je gifje of niet xD 
- 
Jij bent trots op je gifje of niet xD Is niet eens leesbaar sinds nieuw forum mjah 
- 
Mijn gifje is haast niet meer te zien  dikke kut dikke kut@Kagchelland_NL 
 Je bent zelf dik... 
- 
hey dalei waddup 
- 
Goedemiddag allemaal! Hoe is het? 
- 
Goedemiddag allemaal! Hoe is het? @TheTransporter_NL said in SKHF'16 Café: Goedemiddag allemaal! Hoe is het? Goed hoor Rob, alles lekker ook bij jou?  
- 
@TheTransporter_NL said in SKHF'16 Café: Goedemiddag allemaal! Hoe is het? Goed hoor Rob, alles lekker ook bij jou?  @Jip-Huijs_NL Ja goed hoor! 
- 
is dit nou het nieuwe forum ? skhf cafe en dan alle crews ook nog een cafe en dat is het? Dus geen enkele crew heeft meer zijn eigen ding? 
- 
is dit nou het nieuwe forum ? skhf cafe en dan alle crews ook nog een cafe en dat is het? Dus geen enkele crew heeft meer zijn eigen ding? @Triple-444_NL Correct 
- 
wij wel....... 
- 
is dit nou het nieuwe forum ? skhf cafe en dan alle crews ook nog een cafe en dat is het? Dus geen enkele crew heeft meer zijn eigen ding? @Triple-444_NL Alleen intern. 
- 
Nou dat wordt weer wennen.... dus crews dat is straks verleden tijd? je heb niet meer je eigen identiteit als crew? 
- 
Nou dat wordt weer wennen.... dus crews dat is straks verleden tijd? je heb niet meer je eigen identiteit als crew? @Triple-444_NL Crews blijven bestaan, dat is zeker. 
- 
Nou ik ga het allemaal zien is nu voor het eerst dat ik hier ben dus ga alles is ff rustig bekijken. 
- 
Nou ik ga het allemaal zien is nu voor het eerst dat ik hier ben dus ga alles is ff rustig bekijken. Goed strijdplan, vooral rustig 
- 
Nou dat wordt weer wennen.... dus crews dat is straks verleden tijd? je heb niet meer je eigen identiteit als crew? @Triple-444_NL 
 Hey jij bent toch die gozer waarvan ik een jaar geleden per ongeluk had gezegd dat je een cheater was, maar dat dus later alsnog bleek te kloppen?