SKHF Café
- 
Ook de auto, zo te zien 
- 
Je zou zeggen dat-ie niet om me heen kon 
- 
Ook de auto, zo te zien @DominicM_NL stuk #lol 
- 
@Kagchelland_NL @Furrax_NL @spectraaaaa_NL @DominicM_NL @timeenennaam_NL @Dalei-Lama_NL @Riha_NL @hap-slik-weg_NL @Bartje-Bergkamp_NL @henricktje_NL @de rest WAAR IS BERT Ik kan hem niet vinden. 
- 
Bert is ernie 
- 
Z'n laatst gezien op Whatsapp is 02.13 dus Bertje ligt nog in bed 
- 
Z'n laatst gezien op Whatsapp is 02.13 dus Bertje ligt nog in bed @DominicM_NL said in SKHF'16 Café: Z'n laatst gezien op Whatsapp is 02.13 dus Bertje ligt nog in bed Waar is hij op OSM ik kan zijn account niet vinden. 
- 
Ik heb zijn account gestolen. 
- 
Z'n laatst gezien op Whatsapp is 02.13 dus Bertje ligt nog in bed @DominicM_NL 
 Dafuq 
- 
Ik denk dat je even moet gaan kijken bij waar Bert werkt... Oh wacht, hij werkt niet 
- 
Bedankt. 
- 
We doen zo ons best  
- 
"Nu is het bij SKHF: 
 Het was een groot iets, het is nu niks en het wordt niks meer"
- 
"Nu is het bij SKHF: 
 Het was een groot iets, het is nu niks en het wordt niks meer"@Furrax_NL said in SKHF'16 Café: "Nu is het bij SKHF: 
 Het was een groot iets, het is nu niks en het wordt niks meer"Mooie teksten heb jij  
- 
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café: "Nu is het bij SKHF: 
 Het was een groot iets, het is nu niks en het wordt niks meer"Mooie teksten heb jij  @De-Boterbloemen_NL Die hashtag die jij gebruikt ken ik ook ergens van. 
- 
@De-Boterbloemen_NL Die hashtag die jij gebruikt ken ik ook ergens van. @Furrax_NL said in SKHF'16 Café: @De-Boterbloemen_NL Die hashtag die jij gebruikt ken ik ook ergens van. Is dat zo? 
- 
Heeft GB de jaarlijkse 1 aprilgrap nu ook al wegbezuinigd? 
- 
Heeft GB de jaarlijkse 1 aprilgrap nu ook al wegbezuinigd? @Memphis-United_NL 
 Ja, niets kon OSM3.0 en het nieuwe forum als grap overtreffen
- 
Dat was de grap ja. 
- 
Haha, goede grap inderdaad