SKHF Café
- 
@Suiz-Luárez_NL neem het vooral serieus he  @joeyeekhout_NL doe ik niet  
- 
Hoe is het hier? 
- 
Echt supergeweldig 
- 
Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. 
- 
Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. @Furrax_NL said in SKHF Café: Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. Sinds wanneer deel jij bans uit? 
 (wordt het nog gevaarlijk voor mij ) )
- 
@Furrax_NL said in SKHF Café: Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. Sinds wanneer deel jij bans uit? 
 (wordt het nog gevaarlijk voor mij ) )@De-Boterbloemen_NL Geheim! 
- 
@De-Boterbloemen_NL Geheim! 
- 
Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. @Furrax_NL said in SKHF Café: Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. Huh kan jij bans uitdelen??? 
- 
@Furrax_NL said in SKHF Café: Helemaal geweldig! 456 bans al uitgedeeld. Huh kan jij bans uitdelen??? @Scheeftand_NL in zijn dromen misschien maat. Alles goed? Heb je gemist... 
- 
@Scheeftand_NL in zijn dromen misschien maat. Alles goed? Heb je gemist... @Glennevire_NL said in SKHF Café: @Scheeftand_NL in zijn dromen misschien maat. Alles goed? Heb je gemist... hoe kan je hem nou missen  ? ?
- 
@Glennevire_NL said in SKHF Café: @Scheeftand_NL in zijn dromen misschien maat. Alles goed? Heb je gemist... hoe kan je hem nou missen  ? ?@De-Boterbloemen_NL hoe niet? Chille gozah 
- 
@De-Boterbloemen_NL hoe niet? Chille gozah wat xd Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s). 
- 
@De-Boterbloemen_NL hoe niet? Chille gozah @Glennevire_NL Gewoon een irritante dwaas. 
- 
@Glennevire_NL Gewoon een irritante dwaas. @Furrax_NL said in SKHF Café: @Glennevire_NL Gewoon een irritante dwaas. Zijn we het helemaal met elkaar eens  
- 
@Glennevire_NL Gewoon een irritante dwaas. @Furrax_NL kan over jou ook gezegd worden  En over mij. Zelf reflectie haha En over mij. Zelf reflectie haha
- 
@Furrax_NL kan over jou ook gezegd worden  En over mij. Zelf reflectie haha En over mij. Zelf reflectie haha@Glennevire_NL said in SKHF Café: @Furrax_NL kan over jou ook gezegd worden  En over mij. Zelf reflectie haha En over mij. Zelf reflectie hahaHaha, nou vergeleken bij hem vallen jullie alles mee  
- 
@Furrax_NL kan over jou ook gezegd worden  En over mij. Zelf reflectie haha En over mij. Zelf reflectie haha@Glennevire_NL said in SKHF Café: @Furrax_NL kan over jou ook gezegd worden  En over mij. Zelf reflectie haha En over mij. Zelf reflectie hahaMaar wel fijn dat je die zelfkennis hebt  
- 
Lol, zie net dat Jeroen fucking Derwort in de SVON crewleague meespeelt #king 
- 
goedenavond 
- 
Lol, zie net dat Jeroen fucking Derwort in de SVON crewleague meespeelt #king @timeenennaam_nl Dikke TK doen.