Films
-
@bringdaruckus_nl Sjah dat krijg je ervan als je de hele dag niks anders doet dan unibetten en films kijken. Cavs dit seizoen trouwens #lol.
-
@bringdaruckus_nl Liam is wel een topacteur!
-
@maricja_nl said in Films:
Juist vanwege Liam Neeson twijfel ik of ik nog wel The Commuter wil zien...
Gisteren naar All The Money In The World geweest. Die viel me toch wel tegen. Had ik wat meer van verwacht. Hoorde ook wel meer mensen in de zaal zeggen dat ie tegen viel. Flinterdunne verhaallijn en een oude man die nogal op zn geld zit.
All the money in the world is beetje langdradig.
Liam Neeson is een goeie acteur, maar speelt vaak dezelfde rollen. Ben je beu gezien na een tijd. Jammer want bv. in Schindler's List laat hij zien dat hij zoveel beter kan dan enkel en alleen nog die actie-films...
-
@hap-slik-weg_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Sjah dat krijg je ervan als je de hele dag niks anders doet dan unibetten en films kijken. Cavs dit seizoen trouwens #lol.
Jaren geleden had ik een paar maanden een baantje als nachtportier. Geen fuck doen, af en toe een rondje lopen en 3 films per nacht betaald kijken. Mja zo goed verdiende het nu ook weer niet
@alfonzso_nl192 said in Films:
Gisteren naar All The Money In The World geweest. Die viel me toch wel tegen. Had ik wat meer van verwacht. Hoorde ook wel meer mensen in de zaal zeggen dat ie tegen viel. Flinterdunne verhaallijn en een oude man die nogal op zn geld zit.
Liam Neeson is een goeie acteur, maar speelt vaak dezelfde rollen. Ben je beu gezien na een tijd. Jammer want bv. in Schindler's List laat hij zien dat hij zoveel beter kan dan enkel en alleen nog die actie-films...
Dat boeit me dan weer niet zo. Al Pacino speelt ook enorm vaak dezelfde rollen. Liam Neeson krijgt vaak vechtpersonages, Al Pacino schreeuwpersonages.
-
@bringdaruckus_nl said in Films:
Dat boeit me dan weer niet zo. Al Pacino speelt ook enorm vaak dezelfde rollen. Liam Neeson krijgt vaak vechtpersonages, Al Pacino schreeuwpersonages.
Toegegeven, ze zijn wel de beste in die rol.
-
@bringdaruckus_nl
Als ik het echt niet weet kijk ik een film om een IMDB badge te halen. Eén van die Oscas Highlights of Top 250 van bepaald jaar. Meestal heb je dan wel garantie dat het niet echt een vreselijke kutfilm is...
http://www.imdb.com/badge/ -
@timeenennaam_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl
Als ik het echt niet weet kijk ik een film om een IMDB badge te halen. Eén van die Oscas Highlights of Top 250 van bepaald jaar. Meestal heb je dan wel garantie dat het niet echt een vreselijke kutfilm is...
http://www.imdb.com/badge/Die top 250 zien er bijna allemaal hetzelfde uit met af en toe wisselingen van positie. Daar ben je toch al vrij snel doorheen? Zag op jou imdb account dat je al vrij veel films hebt gezien. Vandaar dat ik het me afvroeg, als je weinig films kijkt dan is het logisch dat je een dikke watchlist hebt.
-
Toen ik nog niet zoveel films gezien had vond ik het idd echt facking leuk om die top 250 langs te gaan, je rolt echt van de ene topper in de andere. Nu zie kom ik zelden nog maar een film tegen die me echt aanspreekt. Denk dat ik het afgelopen half jaar niks gezien heb dat ik hoger dan een 7 zou geven. Heb sws het idee dat er weinig goeds meer uitkomt.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Films:
Toen ik nog niet zoveel films gezien had vond ik het idd echt facking leuk om die top 250 langs te gaan, je rolt echt van de ene topper in de andere. Nu zie kom ik zelden nog maar een film tegen die me echt aanspreekt. Denk dat ik het afgelopen half jaar niks gezien heb dat ik hoger dan een 7 zou geven. Heb sws het idee dat er weinig goeds meer uitkomt.
Ja klopt op een gegeven moment heb je alle films die je aanspreken uit de top 250 wel gezien.
-
@bringdaruckus_nl Ook daarbuiten vind ik zelden iets echt leuks meer. Soms een thrillertje die wel ok is of een comedy waar ik om kan lachen, maar nooit meer iets dat je echt bij blijft.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Ook daarbuiten vind ik zelden iets echt leuks meer. Soms een thrillertje die wel ok is of een comedy waar ik om kan lachen, maar nooit meer iets dat je echt bij blijft.
Ik ben niet zo heel kritisch, kan me wel vrij snel vermaken. Het is meer dat ik zo beetje alles al gezien heb
-
@kagchelland_nl said in Films:
'Rotten' gezien. Een zesdelige docu (of eigenlijk real crime misstanden) over ons voedsel. Natuurlijk extra interesse in E4 waar het gaat om de pluimvee industrie maar eigenlijk zijn ze allemaal erg boeiend.
Mijn conclusie zou zijn dat we als consumenten ons er al lang geleden bij neer hebben gelegd dat we opgelicht worden, dat we dat zelfs graag willen. Een flinke fles honing voor een prikkie (aangelengd met siroop), veel te goedkoop vlees en vis...het kan helemaal niet XD
@bringdaruckus_nl said in Films:
@timeenennaam_nl said in Films:
Nooit gesnapt waarom zichzelf respecterende filmliefhebbers Netflix hebben...
Voor de kids... Vond een paar series wel leuk. Homeland en Last chance u
![alt text]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/255/041/0f4.jpg(image url)
Last Chance U 2 vond ik een stuk minder dan 1 overigens.
Ben nu trouwens Coach Snoop aan het kijken. Beter dan last chance u.
-
@bringdaruckus_nl Maak een account aan op iCheckMovies, zowel leuk om lijsten af te werken als dingen te ontdekken. Checks kun je importeren uit IMDB.
-
De aanwas van goede nieuwe films is nu ook wel schrikbarend laag hoor, echt dramatisch.
-
@rico-r_nl said in Films:
@bringdaruckus_nl Maak een account aan op iCheckMovies, zowel leuk om lijsten af te werken als dingen te ontdekken. Checks kun je importeren uit IMDB.
Ik heb eigenlijk alleen een moviemeter account... dus dat importeren gaat hem iig niet worden. Bedankt voor de tip, ga het ff bekijken
-
@alfonzso_nl192 said in Films:
Altijd een Liam Neeson fan geweest maar zijn beste tijd is spijtig genoeg voorbij.
The commuter toch ook niet top en je krijgt het voortdurend het gevoel dat heb ik al eens gezien.
-
Dit was vroeger altijd een mooi topic, jammer dan GB het forum heeft vermoord eigenlijk.
-
Dit was vroeger zo'n mooi forum, jammer dat GB heel OSM heeft vermoord eigenlijk.
-
Tsja als niemand meer komt kan je dat GB niet kwalijk nemen....tijden veranderen net als films met de tijd veranderen..
Er komt met 3 jaar zelfs een OSM film, als ik de afdeling marketing mag geloven...
-
Correct.
Ze hebben mij al gevraagd voor 1 van de hoofdrollen.
De onderhandelingen over de cijfers in het contract lopen nog.