Champions league event
-
Tijdelijk alternatief event
Uitgangspunten
Korte events, zodat we gemakkelijk terug naar normaal kunnen.
Flexibel per crew, ene crew kan met meer teams meedoen dan anderen.
Tegenstand, zoveel mogelijk voorkomen tegen collega managers spelen.
Flexibel starten, niet alle crews tegelijk instappen omdat duels nog lopen.
Samenspel, belangrijk element in duels blijft behouden.Opzet
We spelen een toernooi, de Champions Cup, dat zijn 32 teams.
8 crews per toernooi
4 managers per crew
Per toernooi één team per crew
Talentcrews NIET in hetzelfde toernooi als hoofdcrewsIedere crew krijgt per loting een pakketje van 4 clubs, NIET bij elkaar in de poule.
De pakketjes gemiddeld zoveel mogelijk gelijk aan teamwaarde.Inschrijving
Crews kunnen zich per 4 managers inschrijven via de groepsapp. Lid worden via Erwin of een van de andere managers die er al in zitten.
Indeling op datum en tijdstip van inschrijving. Zodra er 8 crews zijn start de competitie.
Pakketjes gaan per loting, crew bepaalt zelf wie welk team pakt.LET OP: Crew met sterkste pakketje maakt ook toernooi aan, dit is de moderator! Kans van één op 32 dus dat je coins kwijt bent. Denk daarover na bij inschrijving.
Dit is de crew die pakketje Real Madrid, RB Leipzig, Atalanta, Lokomotiv Moskou loot.LET OP 2: verdeel de pakketjes onder je duelgroepje en pak het GOEDE team.
Daarom strenge straf: verkeerde team = verplicht ontslag nemen! Neem je geen ontslag, ben je uitgesloten van latere deelname.
Als we gewoon allemaal opletten is dit natuurlijk niet nodig.Regels
Dezelfde regels aanhouden als bij duels.
Wel transfers (ook onderling, vanwege samenspel), wél oefenwedstrijden, wél scouten, géén afkopen timers, géén clubkascompensatie, géén tk, géén besloten training, wél voorbereidingsdagen.
Onderlinge wedstrijden zijn eigen verantwoordelijkheid, geen controle!Puntentelling
Kampioen 10 punten
Finalist 8 punten
Halve finale 6 punten
Kwartfinale 4 punten
Achtste finale 2 punten
Plek 3 in groep 1 punt
Topscorer 1 punt
Plek 4 in groep 0 puntenWe houden op twee manieren een algehele puntentelling bij.
1 – totaalscore bijhouden per crew
2 – gemiddelde score per toernooi bijhouden per crew
Moderator is verantwoordelijk voor puntentelling. Bij einde toernooi doorgeven in de groepsapp of forum -
Inschrijving toernooi
Let op bij het inschrijven op de letterlijke managernaam in OSM.
Inschrijving op datum en tijd van inschrijving, dus een voor een aanvullen!
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
- Crew: / Managers:
-
Beste managers,
We hebben vandaag een Discord kanaal aangemaakt voor het Champions League event.
Op dit kanaal kun je de regels en informatie terug vinden voor dit evenement.
Hier kun je uiteraard ook jouw crew inschrijven en je kan hier ook je vragen en/of opmerkingen plaatsen.Discord link:
https://discord.gg/nGQBZErMocht de link niet werken, stuur mij dan een privébericht met je gebruikersnaam (naam#0000).
-
W wooper_NL locked this topic on