Spion verwijderen in private league
-
Hallo,
Ik wil voorstellen om een extra optie toe te voegen wanneer je een private league maakt.
Je kan beslissen om de spion uit te zetten.
Ik heb er genoeg van wedstrijden te verliezen omdat mijn tegenstander gewoon op een knopje duwt om mijn tactics te krijgen...
Ik heb niet de tijd om veel online te zijn, meestal speel ik s'ochtends een beetje. Maar de tegenstander kijkt gewoon 10 minuten voor de wedstrijd naar de spion en hop ! Ik heb 90% kans om de wedstrijd te verliezen, echt plezant...
De spion is de meest onlogische feature in dit spel, in het echte leven houden de ploegen gesloten training als het om taktiek aankomt...
Het is het grootste hekelpunt, OSM is een zogezegd "manager" spel maar je moet gewoon op een banaal knopje duwen om bijna alles te weten... Ik vind het veel interessanter om zijn vorige wedstrijden te bestuderen en kijken wat ik denk hij zal doen.
Ik begrijp dat er veel mensen dit graag behouden dus maak het op zijn minst mogelijk dat de managers die dit spel casual spelen ook plezier kunnen hebben en wat trofees winnen.
Bedankt !
-
@Green_Ranger_B96
De oplossing hiervoor is heel simpel: als je niet wil dat managers je tactiek en opstelling kunnen zien dan kun je als manager de keuze maken om een besloten training in te zetten. Dit aspect is onderdeel van het spel.