Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@Bjorn2321_NL Lekker. xD
-
@Triple-444_NL Heb al enige maanden niets meer gekocht en ben ik ook niet van plan. Sowieso nog geen BC gekocht...
-
Het gaat niet om de bc maar om het feit dat het onmogelijk is om in een normale competitie van 40 wedstrijden al de updates van stadion, training en veld te hebben gedaan voordat de competie klaar is.
-
@goldmemberX_NL Onmogelijk is het niet, enkel voor de volledige f2p user. Maarja voor de f2p user was het een jaar terug nog niet eens mogelijk om ook maar 1 uitbreiding te doen aan het stadion.
-
@Sam-08_NL En waarom is dit miniem? Als iemand al de moeite neemt om het forum te bezoeken, de reacties leest en vervolgens zijn best doet om zo netjes mogelijk zijn/haar mening te verwoorden dan wil diegene echt wat zeggen; dat alles wordt gewoon weggegooid. Jammer genoeg zijn jullie iedereen die wat nuttigs te zeggen heeft wel verloren met de updates, succes met je Arabieren ...
-
Waarom is het miniem? Omdat het zo is...
Daarnaast zeg ik nergens dat OSM alleen maar goede updates doet, dat de mening van de managers maar in de vuilbak gegooid moet worden, etc. De forumupdate is imo gewoon een hele verbetering. Enige minpunten zijn dat je het forum totaal niet gekoppeld is aan je OSM-prestaties en dat er imo te weinig subfora zijn. Verder zie ik weinig tot geen negatieve zaken. Maar dat is dus persoonlijk.
-
@Sam-08_NL Dat zijn wel heftige minpunten wat je daar opnoemt. Doodsteek voor crews en activiteit. Dit had gewoon connected moeten blijven aan de rest van OSM.
-
Persoonlijk, ik weet niet wat je daar niet aan snapt? Crewgebeuren ben ik totaal niet bij betrokken. Zit gewoon in een crew omdat het kan... En de activiteit, sjah, die was op 't vorige forum ook al zeer matig. Ondertussen is die nog wat verder afgezwakt ja.
-
Ik heb geen idee waar je op doelt, ik snap immers alles. Ik benoem alleen dat het wel zeer grote minpunten zijn wat Gamebasics heeft veroorzaakt. Jij lijkt het wat af te zwakken terwijl het gewoon grove fouten zijn imo.
-
Tja, als je voor osm werkt ga je dat natuurlijk niet afvallen......
Het spel is wat mij betreft prima, alleen het forum kon bijna niet slechter geupdate worden dan dit, de activiteit van crews wordt idd helemaal kapot geholpen en dat jij dan toevallig in een crew zat die al inactief was betekent niet dat dat bij alle crews zo is.....
Ook kan je niet ontkennen dat het aantal gebruikers van dit forum veel minder is dan bij het vorige forum!
-
Wij mods werken niet voor OSM hè
Tuurlijk is het jammer dat er geen aparte crew forums meer zijn. Toegegeven, ik struinde graag diverse crewfora af. Maar inmiddels kan ik hier ook wel aan wennen, wetende dat er veel punten op de lijst bij GB staan om aan te pakken. Alleen kosten dingen tijd en feedback zoals hetgeen hier helpen wel om een beeld te geven wat men graag anders ziet.
-
Komen er nog updates omtrent crews en dergelijke?
-
@Furrax_NL
Ze zijn nu bezig met een update rondt de crews. Geen idee verder hoe of wat.
-
@maricja_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Tuurlijk is het jammer dat er geen aparte crew forums meer zijn. Toegegeven, ik struinde graag diverse crewfora af. Maar inmiddels kan ik hier ook wel aan wennen, wetende dat er veel punten op de lijst bij GB staan om aan te pakken. Alleen kosten dingen tijd en feedback zoals hetgeen hier helpen wel om een beeld te geven wat men graag anders ziet.
Hebben ze daar op hun mooie lijst ook een oplossing staan voor meer actieviteit op het forum?
-
@De-Boterbloemen_NL Beetje laat, oeps.... Maarem, wat voor activiteit zou je dan meer willen zien? Imo moeten spelende managers voor activiteit zorgen. Je kan moeilijk iedere medewerker van GB vragen om tijdens werktijd ff met 10 man de fora vol te gaan spammen.
De website wordt vgm gebruiksvriendelijker voor mobiel en men is bezig met de crewwereld een update te geven. Maar dat kost tijd uiteraard. Liever zie ik het ook graag vandaan dan morgen, maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Managers moeten verder ook het forum gewoon vinden. In het begin speelde ik ook alleen via app. Toch eens het forum gaan bezoeken en sindsdien ben ik er blijven hangen. Deze stap zouden meer app gebruikers moeten maken eigenlijk en zo krijg je meer activiteit denk ik.
Maar andere iedeeen zijn zeker welkom. Gooi ze maar.
-
Daarom willen we fora op de app.
-
@maricja_NL denk dat een puntje toch wel is dat Nederlandse gebruikers niet altijd aan het Nederlandse subforum worden gelinkt, maar hiervoor zelf de Nederlandse groep moet joinen of even uitloggen en weer opnieuw inloggen.
Met enige regelmaat wordt er in het Nederlands gepost door onwetende managers op het Engelse forum. Daar worden deze topics vaak per direct gesloten, werkt ook niet uitnodigend. Wel begrijpelijk, die moderators daar spreken geen woord Nederlands.
-
Feit is gewoon dat het overgrote deel van de actieve OSM-gebruikers via de app speelt, dus als je een koppeling maakt tussen de app en het forum kan dat qua forumactiviteit alleen maar positief uitwerken lijkt me.
-
Ik zal super blij zijn wanneer het forum op de App komt! Dan komt het wel goed in mijn ogen.
-
@TheTransporter_NL Maarja, komt die? Volgens mij werd er jaren terug al over gesproken maar is er daadwerkelijk nog nooit actie in ondernomen..