Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@freliano_nl die heeft eerder pech dan en er sinds gisteravond 6 opstaan en nog niets verkocht.
-
@freliano_nl :point_up_tone2:
-
@robbiebb_nl tja in dat geval, het zijn duurdere spelers dus raken ook niet zo snel verkocht denk ik dan, maakt niet uit of je er dan 2 meer opzet
-
OSM de rechten van Real Madrid, nou nou, wat geweldig zeg. Eén club met een logo en spelersfoto's in heel Spanje...
-
@timeenennaam_nl Ja best wel wat mij betreft
-
Boeit niemand. Echte updates blijven uit.
-
@furrax_nl Wat zou je verstaan onder een echte update?
-
Dat de bugs en fouten uit het forum worden gehaald en niet dat we dit krijgen waar niemand om heeft gevraagd. Maar het is al te laat. OSM is dood. Niemand zit meer op deze rare vage onduidelijke onhandige forums. Nou doei.
-
@scheeftand_nl Ik snap je niet helemaal. Wil je dat de fouten en bugs eruit gehaald worden of is het al te laat?
-
@harry-poon Crewupdate. Crews sterven uit net als de fora...
-
@furrax_nl Dat komt mooi uit, zijn we druk mee bezig! Hopelijk hebben we binnenkort al een eerste versie waar op getest kan worden.
-
@harry-poon Ik ontvang uiteraard een uitnodiging in de bus om te testen.
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@scheeftand_nl Ik snap je niet helemaal. Wil je dat de fouten en bugs eruit gehaald worden of is het al te laat?
Allebei, Luuk. Het oude forum moet terug. Die zat vol met bugs en fouten, dat is de reden dat iedereen begon te zeiken. Niemand heeft gevraagd om dit onduidelijke en vage forum.
Het zijn altijd domme veranderingen waar niemand om gevraagd heeft, waarvan bedrijven zelf denken dat ze heel goed bezig zijn en heel vernieuwend. Net zoals met die nieuwe smiley's op WhatsApp. Niemand heeft ooit geklaagd over de oude smiley's, toch veranderen ze die ineens. Nu hebben ze andere smiley's die iedereen lelijk vindt en waar iedereen om klaagt.
Of wat dacht je van de nieuwe tune van de Top 2000? Dat is een voorbeeld dat jou vast niet bekend is, maar mij dus wel. Afgelopen jaar hebben ze de tune die je aan het begin van elk uur hoort volledig verkracht, niemand heeft erom gevraagd, iedereen klaagt achteraf.
Dit zijn van die ongevraagde nutteloze hersenloze vernieuwingen die niemand op prijs stelt. Je moet pas vernieuwen en veranderen als mensen ergens over klagen. Bij het vorige forum klaagden forumbezoekers over de vele bugs en fouten, die moesten opgelost worden, maar een nieuw forum heeft niemand ooit om gevraagd.
Maar daar is het al te laat voor want het zal toch niet meer actief worden met mensen van vroeger. Alleen zal het weer actiever worden met nieuwe mensen, dat is nu ook niet geval namelijk, want niemand snapt ene klote van dit onduidelijke en onoverzichtelijke forum. OSM heeft ontzettend veel leden, maar er komen nooit nieuwe gasten op het SKHF of hoe dat tegenwoordig ook heet. Hoe kan dat? OMDAT HET ONDUIDELIJK IS. Nou doei.
-
@scheeftand_nl Bedankt dat je ook inhoudelijk wil reageren. Je hebt in die zin gelijk dat dit nieuwe forum niet puur gekomen is op basis van klachten. Het was vooral ook noodzakelijk omdat het oude forum technisch ernstige gebreken begon te vertonen (bugs zoals je zelf terecht zegt).
Een forum zelf opnieuw helemaal bouwen kost ontzettend veel tijd en daarom hebben we gekozen voor een externe partij. Zij maken forums en kunnen dat nog veel beter dan wij (wij maken een game, geen forums). Dat brengt helaas met zich mee dat de meeste koppelingen met OSM wegvallen in het forum, dat is inderdaad heel jammer. Aan de andere kant, dit forum biedt ook heel veel nieuwe mogelijkheden (dat kan je positief benaderen of negatief (smiley's)).
Activiteit op het forum is juist iets wat gestegen is ten opzichte van het oude forum. Dat zal zich niet rechtstreeks vertalen naar elk forum (SKHF). Maar helemaal eens dat er een hoop aan verbetert kan worden maar we kiezen er ook voor om ons juist te focussen op Crews, wat echt een vette udpate moet gaan worden.
-
Iets wat ik op dit moment ook wel mis is een eigen crewforum. Ik kan me nog heugen dat dit op het oude OSM wel mogelijk was en daar maakte ik toen ook vaak gebruik van. Het was namelijk erg handig om snel te communiceren met alle crewleden. Is zoiets weer op komst in één van de komende updates? Ik ben hier in ieder geval een voorstander van, geen idee of anderen er ook zo over denken. Ik ben het er ook mee eens dat de Crew sectie een hele verbetering nodig heeft.
-
@gewoonrickert_nl Klopt! We gaan dit in de nieuwe versie vervangen door een chatsysteem, dan kun je gewoon lekker binnen je Crew alles regelen.
-
@harry-poon Dat klinkt erg interessant. Is er al enig idee wanneer dit zo ongeveer plaats zal gaan vinden?
-
@gewoonrickert_nl We zijn nog erg druk bezig, is echt nog lastig inschatten. Heel voorzichtig: eerste kwartaal van 2018
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@gewoonrickert_nl Klopt! We gaan dit in de nieuwe versie vervangen door een chatsysteem, dan kun je gewoon lekker binnen je Crew alles regelen.
Gaat het forum dan weg ?
-
@fc-kuijf_nl Nee, blijft er gewoon naast bestaan. We willen communicatie binnen Crews alleen zo maken dat het gewoon lekker in de app/site kan.