Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@dave-jansen_nl serieuze noobcrew ? Mooi compliment fijn dat je zo over een andere crew schrijft. En laat GB alles gewoon rustig uit werken. En ja goodfellas en osu en Kl en looking for nog wat en imperium dat zijn echt de top crews die spelen allemaal in top competities waar 451 en 4231 de hoofdmoot voert. Ja daar moet je een ranking op plaatsen. Maar al jaren is het via managers dat het word gedaan nooit geklaag gezien. Nu zijn er andere crews die wat hoger staan dan verwacht en dan moet het anders. Nou mij maakt niet uit crewranglijst is gewoon aanfluiting om te zien en en de persoonlijke ranglijst ook. Persoonlijk heb ik het idee dat alles wat GB doet hier genadeloos word afgekraakt. Het eerste wat GB zou moet doen is 451 en 4231 uit opstellingen halen waardoor het leuk is om Kl en crewcup te spelen.
-
@vinnievuik_nl Hoe bedoel je? Een nieuw systeem voor Crews zijn we inderdaad mee bezig. Managerpunten voor individuele managers niet.
-
@santheman11_nl We hebben denk ik niet goed genoeg gecommuniceerd over wat de update zou inhouden. De echte update met nieuwe punten, battles en een chat komen nog. Dit was een update van de website op technisch en designgebied.
-
@harry-poon
Ik bedoel dat je ook een nieuw MP-systeem voor individuele managers zou kunnen overwegen. Als je de vraag zou stellen aan de huidige top 100, of ze vinden dat het huidige MP-systeem een goed systeem is, dan ben ik ervan overtuigd dat vrijwel iedereen nee zal antwoorden. Indirect wordt met een MP-systeem zoals ik voorstel ook beter duidelijk hoe sterk de individuele managers binnen een crew zijn. Daarbij kun je inderdaad ook werken aan een systeem voor een crewscore (wat jullie dus al aan het doen zijn, goed om te horen). Maar het lijkt me sowieso goed om beide scores (crewscore en gemiddeld aantal MP) te behouden. -
In de tijd dat we bij GF nog ons best deden voor de MP, hadden we ruim 90.000 MP als crew. De huidige ranglijst boeit niemand meer iets.
(29 april 2016)
-
Dat je dat nog als foto hebt
-
Ben jij de enige die GB steunt qua updates?
-
@furrax_nl nee ik steun het niet. Maar ik kraak ook niet gelijk af. Ik weet dat het voor vele moeilijk is om veranderingen te zien zeker voor diegene die al van begin meespelen. Maar nu is die ‘crewupdate’ voor een bepaald % zichtbaar en het is gelijk negatief. Als het aan mij had gelegen had ik pas update gedaan als het 100% klaar was. En ik vind jammer dat ze weinig luisteren naar managers die goede iedeeen hebben. Maar het is zoals het is.
-
@triple-444_nl Als het nu al verpest is voor vele managers, waarom dan afwachten op de rest? Belachelijk dat het nog niet alles is. Het hele OSM-gebeuren is kapot. Wat stelt een crew nog voor? Niks! Nu nog vele minder zonder crewlevels & punten. Vroeger kon je ook selecteren uit actieve managers op het forum. Nu ben je haast verplicht om random managers aan te nemen. In JR werken we zo niet, wat erop neer komt dat we ermee gaan stoppen. En zo kan ik nog wel een paar crews noemen die verdwenen zijn of op een laag pitje staan. Ook opmerkelijk dat telkens overal @Harry-Poon opduikt. Andere updaters zie je hier niet. Laffe honden die dit spel kapot gemaakt hebben.
-
Als zelfs Sjan flink wat upvotes krijgt, weet je hoe ernstig de situatie is :') Ben het ook helemaal met hem eens.
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@triple-444_nl Als het nu al verpest is voor vele managers, waarom dan afwachten op de rest? Belachelijk dat het nog niet alles is. Het hele OSM-gebeuren is kapot. Wat stelt een crew nog voor? Niks! Nu nog vele minder zonder crewlevels & punten. Vroeger kon je ook selecteren uit actieve managers op het forum. Nu ben je haast verplicht om random managers aan te nemen. In JR werken we zo niet, wat erop neer komt dat we ermee gaan stoppen. En zo kan ik nog wel een paar crews noemen die verdwenen zijn of op een laag pitje staan. Ook opmerkelijk dat telkens overal @Harry-Poon opduikt. Andere updaters zie je hier niet. Laffe honden die dit spel kapot gemaakt hebben.
Hier ben ik het wel mee eens. OSM is echt niet meer wat het geweest is. Misschien dat GB er nu meer winst uit haalt, maar op deze wijze is het crewgebeuren dood. Jammer.
Wat ik overigens wel met Triple eens ben: los van het feit dat het crewgebeuren aangezwengeld moet worden, moet het interessant worden om voor andere crews mee te gaan doen. Dat lukt niet zo, als je elke twee maanden een nieuw 4231/451 SVA- gala organiseert waarbij het ook nog eens pay-to-win is, want minstens de helft van de competitie scout als een malle. Dus dat is een ander iets waar GB iets mee zou moeten doen.
Maar wat hierboven ook terecht genoemd wordt: alleen Luuk laat zich hier zien. Vraag heel netjes om meningen, maar vervolgens gebeurt daar helemaal niets mee en gaat GB zijn eigen weg. Tja dan houdt het op.
-
@furrax_nl Ik spreek namens iedereen bij GB. Wat had je gehoopt van hen te horen?
-
@harry-poon Als jij namens iedereen spreekt is anderen hun mening overbodig. Vind het gewoon dom dat er geen levels & punten meer zijn. Wat voor zin heeft de Crewcup dan nog?
-
@furrax_nl Snap ik. Levels zijn er nog. Crewpunten hebben we weggehaald omdat het alleen op NL gebruikt wordt + we willen in de toekomst naar een andere vorm van crewpunten.
-
En dat zal ook weer tijden duren voordat het er komt. Ben het ook meer dan beu dat tegenwoordig enkel OFM nog telt. Van zodra die iets willen of zeggen moet NL volgen.
-
@furrax_nl Het is voor nu naar de Chat het volgende wat er op het programma staat.
Het is niet zozeer een kwestie van 'tellen' of 'volgen'. We proberen OSM te verbeteren volgens een bepaalde visie. En daar hoort dan niet bij dat een gedeelte van de spelers het op een andere manier speelt (je kan je ook voorstellen dat dat veel bugs en onduidelijkheden met zich meebrengt). Uiteraard is er ruimte voor verschil zolang NL een aparte wereld is.
-
@harry-poon said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@furrax_nl Het is voor nu naar de Chat het volgende wat er op het programma staat.
Het is niet zozeer een kwestie van 'tellen' of 'volgen'. We proberen OSM te verbeteren volgens een bepaalde visie. En daar hoort dan niet bij dat een gedeelte van de spelers het op een andere manier speelt (je kan je ook voorstellen dat dat veel bugs en onduidelijkheden met zich meebrengt). Uiteraard is er ruimte voor verschil zolang NL een aparte wereld is.
Vandaar dat de app en de webversie geen verschillen bevat? (match experience, teamwaardelijst etc)
-
@vertrigo_nl Dat is meer het tempo waarop verschillende platformen vooruit gaan. Maar niet dat we bewust verschillen maken
-
@harry-poon Zijn jullie niet een beetje laat met een chat? Denk dat de meeste crews inmiddels wel een whatsappgroep hebben.
-
@martijnfc_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@harry-poon Zijn jullie niet een beetje laat met een chat? Denk dat de meeste crews inmiddels wel een whatsappgroep hebben.
Ik heb altijd geleerd: beter laat dan niet.