Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
Zou het mogelijk kunnen worden om in een update wissels in te kunnen stellen. Zo bepaal jij als manager wie je tijdens een wedstrijd wilt sparen.
Ook zou het leuk zijn om de mogelijkheid te krijgen na een seizoen te blijven bij het team en dan europees voetbal tussen door te spelen. Dan heb je 2 wedstrijden op een dag.
-
@blijvenslapen_nl Je kan zelf bepalen wie er op de bank zitten. Spelers die je wilt sparen zet je dan simpelweg niet op de bank, maar op de tribune. Zo wissel ik ook mijn spelers af, zodat ze tijdig rust krijgen. Maar je moet dan wel voldoende blijven rouleren.
Een toernooi vorm als EL en CL tijdens de competitie is niet mogelijk en (nog) te ingewikkeld voor de servers om dit te realiseren. Is wel eens eerder voorgedragen als idee.
-
Klopt, we gaan fixen dat je minimaal 5 members moet hebben om in de Ranglijst te verschijnen.
-
Waarom is eigenlijk de crewafbeelding weggehaald van de crewpage? Sprong meteen in het oog en was een vorm van identiteit...
Ik ben 3 maanden niet hier geweest maar als dit de crewupdate moet voorstellen dan stel ik voor om dat hele Development team eens van die stoelen af te gooien en eens wat mensen wat skills achter die pc's te zetten. Sjonge jonge zeg..
-
@sjinne_4_ever_nl Kom eens langs om een kijkje te nemen zou ik zeggen, dan kun je beoordelen of ze dat verdienen.
Maar zonder gekheid, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet tevreden bent met alles wat in de update zit. We proberen echter wel om dit soort verzoeken weer op te pakken (dat duurt inderdaad even) en tegelijkertijd zitten we vol op een release van crews op de apps.
-
Noujah, misschien werkt men niet efficiënt genoeg. Zal best dat er gewerkt wordt alleen efficiënt is iets anders. Ik stelde me heel iets anders voor bij de crewupdate. Ik mag dan vaak commentaar hebben maar ik zal het ook zeggen wanneer ik het goed vind. Dit is gewoon teleurstellend omdat het niets toevoegt naar mijn mening, sterker nog het is minder geworden.
In fabrieken heb je een afdeling Quality. Zoiets zou ook opgepakt kunnen worden bij GB. Stukje Lean, Kaizen of Total Quality Management introduceren. Is ook nog eens goed voor het budget.
-
@sjinne_4_ever_nl Er is ook niks mis met je mening geven, integendeel, die willen we juist graag horen. Iets geuanceerder zou af en toe wel mogen
Ik hoop dat de update op de apps wel aan je verwachting kan voldoen.
We hebben hier uiteraard ook QA-testers. Het gaat denk ik vooral om wat de updates zijn versus de verwachtingen die we zijn. Dit kunnen we het beste fixen door jullie ook vast te laten spelen op updates die nog niet live zijn. Zo staat er bijvoorbeeld een topic op het Update-forum waar je je aan kan melden als iOS-tester voor Crews!
-
Bevat dat crews op de app die update of iets meer?
-
@furrax_nl Ja het battlesysteem zit erin en ook een nieuwe chat.
-
@harry-poon
Komt deze update ook voor android? -
@aart123_nl Zeker!
-
@harry-poon Top! Ik ben erg benieuwd.
-
@sjinne_4_ever_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Noujah, misschien werkt men niet efficiënt genoeg. Zal best dat er gewerkt wordt alleen efficiënt is iets anders. Ik stelde me heel iets anders voor bij de crewupdate. Ik mag dan vaak commentaar hebben maar ik zal het ook zeggen wanneer ik het goed vind. Dit is gewoon teleurstellend omdat het niets toevoegt naar mijn mening, sterker nog het is minder geworden.
In fabrieken heb je een afdeling Quality. Zoiets zou ook opgepakt kunnen worden bij GB. Stukje Lean, Kaizen of Total Quality Management introduceren. Is ook nog eens goed voor het budget.
Dit is gewoon teleurstellend omdat het niets toevoegt naar mijn mening, sterker nog het is minder geworden.
Dat is niet meer nieuw bij OSM, van 2.0 naar 3.0 is het ook al achteruit gegaan en veel dingen weggelaten die er toen wél nog waren. Ik verschiet er althans niet meer van...
-
Dit is toch het topic voor feedback over updates? Ook wanneer het niet over crew updates gaat toch?
De cijferlijst op de pc is met de 'playergrade-bad playergrade-none' grijze bolletjes erg slecht leesbaar geworden. Wat moet er gebeuren voordat een wijziging teruggedraaid kan worden? Ik snap ook niet dat je in een tabel een kleurtje gaat gebruiken om aan te geven dat er geen data is terwijl in de cellen met data de kleur al een betekenis heeft. -
Een lid van onze crew kan niet duelleren terwijl hij wel een slot vrij heeft. Kan duelleren wel in op het hoofdslot?
-
Wat is er eigenlijk met het forum aan de hand? Geen pagina nummers meer, styling laat hier en daar ook opeens te wensen over.. 0,1 stapje vooruit is er meteen 10 achteruit lijkt 't wel. Jammer
-
@vertrigo_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Wat is er eigenlijk met het forum aan de hand? Geen pagina nummers meer, styling laat hier en daar ook opeens te wensen over.. 0,1 stapje vooruit is er meteen 10 achteruit lijkt 't wel. Jammer
Inderdaad. Die pijlen om een pagina verder of terug te gaan, zijn niet bevorderlijk. Voordien als je wist op welke pagina iets stond, kon je er gewoon heen. Nu moet je door alle pagina's heen gaan
-
Er zijn op dit moment wat probleempjes met het forum inderdaad. Dit is helaas bijkomende schade geweest van een grote update aan het forum vorige week. GB werkt samen met de forumeigenaar om alle problemen op te lossen. Nog even geduld dus.
-
Volgens mij wordt er niet aan gewerkt.
Snap ook werkelijk waar niet waarom een dergelijke update zo enorm mislukt. Is er geen testomgeving waar deze update eerst wordt uitgeprobeerd?
-
@vertrigo_nl Ze zijn niet allemaal net zo intelligent als jou Timo