Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@Alfonzso_NL192 Dat is dus gewoon OFM. OFM & OSM zijn niet samen te smelten lijkt me. Moet ook niet gebeuren vind ik, al die nationaliteiten. Ga je dus een Engels forum hanteren...
Beter wordt er wat gedaan, want er zijn inderdaad amper nieuwe managers te vinden.
-
Terugkeer van de vakantiemodus?
-
Updates... al die updates hè, dat was er gewoon ooit. Het is alleen nooit in 3.0 gekomen omdat het gewoon niet af is. 3.0 is nog steeds slechter dan 2.0.. En dan al die features wat terugkomen onder de noemer "Updates" plaatsen.
Zo, print deze onzin uit en schuif dit onder de eerste beste Gamebasics ontwikkelaar z'n neus. We willen die Crews-update nou eindelijk eens. Meer in de zin van zo'n tandartsafspraak, kom maar op met die onzin want dan zijn we er meteen vanaf...
-
This post is deleted!
-
@royvriend0180_NL
Buk maar ns ff, dan zal @Kagchelland_NL je eens helpen -
This post is deleted!
-
@royvriend0180_NL Optiefen met je reclame
-
Sommige dingen veranderen ook nooit
-
Oprotten met deze fora.
-
Ik heb net een competitie uitgespeeld, 39 wedstrijden
Het veld en training zijn uitgebouwd , het stadion is op level 1, ik houd het bouwen goed bij maar dit klopt dus niet en moet korter
Het moet mogelijk zijn dat op drie kwart van de competitie alles uitgebouwd is en dat is nu niet zoGraag zouden alle osm spelers zien dat dit in een volgende update veel sneller klaar is, voordat de competie klaar is
Als dit een te moeilijk iets is kunnen de stadion en veld updates ook gewoon geschrapt worden aangezien alleen met de training upgrade er merkbaar beter op word -
@goldmemberX_NL Het niet altijd online kunnen zijn ( er moet ook nog gewerkt worden hier ) zorgd er bij voor dat het sinds de updat mij niet meer is gelukt om alles op het hoogste level te krijgen.
-
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Al die updates die OSM zogenaamd beter maken. Nog steeds geen aanwezigheid op Windows Phone, nog steeds dat onaantrekkelijke OSM 3.0. Het forum waarbij ik als Nederlandse gebruiker moet zoeken naar waar ik mijn bericht kwijt kan. Echt drama dit. De enige drijfveer voor mij was mijn goede ranking, maar ik ben er gewoon klaar mee nu. Ik snap dat er geld verdiend moet worden, echter de manier waarop OSM dit wil doen zou niet mijn manier zijn. Vanaf deze positie wil ik OSM dan ook veel succes wensen met het volbrengen van die missie.
-
@Ane-Lenstra_NL Windows phone gaat er dan ook niet komen.
-
@Ane-Lenstra_NL Jammer om te horen! Voldoet de mobiele website niet op je Windows Phone?
-
@Harry-Poon Trek het je niet aan, ligt niet aan die telefoons maar waar en door wie het gebruikt word, ze gebruiken daar nog PC-DOS
-
Ik wou even informeren naar de vakantiemode. Deze is sinds enige tijd verdwenen op OSM. Nu vroeg ik me af: ik vertrek komende vrijdag op vakantie. Heb daar geen internet (enkel tegen extra betaling: deze is wel veel geld voor 1 dag online te komen). Hoeveel dagen kan ik mijn account(s) onbeheerd laten alvorens ontslagen te worden ? Ik vertrek nu vrijdag en kom de week erna zaterdagnacht terug (ik ben dus terug thuis 29/01/2017). Alvast bedankt
-
@kevin18jaar_NL Je kan na 3 dagen inactiviteit door de moderator van de competitie ontslagen worden. Als de moderator OSM is word je tijdens je vakantie sowieso niet ontslagen.
-
@Harry-Poon Ik heb even nagekeken wie de moderator zou zijn: ik heb via stand gaan kijken naar de lijst en rechts staat moderator OSM (kleine letters). Dus dan hoef ik niet bang te zijn dat ik na mijn vakantie plots geen team meer heb als ik meer dan 3 dagen inactief ben geweest. Zowel op dit account als op mijn ander zie ik staan OSM als moderator.
Bedankt voor de informatie.
-
@Kevin21jaar_NL & @kevin18jaar_NL ik mag wel hopen dat je met deze 2 accounts nooit in 1 competitie speelt
-
@goldmemberX_NL En daarom hebben ze bc ingevoerd je denkt toch niet dat alles bij het oude
blijft? nieuwe update word zo ingevoerd dat je altijd gaat betalen.