Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@triple-444_nl Als het nu al verpest is voor vele managers, waarom dan afwachten op de rest? Belachelijk dat het nog niet alles is. Het hele OSM-gebeuren is kapot. Wat stelt een crew nog voor? Niks! Nu nog vele minder zonder crewlevels & punten. Vroeger kon je ook selecteren uit actieve managers op het forum. Nu ben je haast verplicht om random managers aan te nemen. In JR werken we zo niet, wat erop neer komt dat we ermee gaan stoppen. En zo kan ik nog wel een paar crews noemen die verdwenen zijn of op een laag pitje staan. Ook opmerkelijk dat telkens overal @Harry-Poon opduikt. Andere updaters zie je hier niet. Laffe honden die dit spel kapot gemaakt hebben.
Hier ben ik het wel mee eens. OSM is echt niet meer wat het geweest is. Misschien dat GB er nu meer winst uit haalt, maar op deze wijze is het crewgebeuren dood. Jammer.
Wat ik overigens wel met Triple eens ben: los van het feit dat het crewgebeuren aangezwengeld moet worden, moet het interessant worden om voor andere crews mee te gaan doen. Dat lukt niet zo, als je elke twee maanden een nieuw 4231/451 SVA- gala organiseert waarbij het ook nog eens pay-to-win is, want minstens de helft van de competitie scout als een malle. Dus dat is een ander iets waar GB iets mee zou moeten doen.
Maar wat hierboven ook terecht genoemd wordt: alleen Luuk laat zich hier zien. Vraag heel netjes om meningen, maar vervolgens gebeurt daar helemaal niets mee en gaat GB zijn eigen weg. Tja dan houdt het op.
-
@furrax_nl Ik spreek namens iedereen bij GB. Wat had je gehoopt van hen te horen?
-
@harry-poon Als jij namens iedereen spreekt is anderen hun mening overbodig. Vind het gewoon dom dat er geen levels & punten meer zijn. Wat voor zin heeft de Crewcup dan nog?
-
@furrax_nl Snap ik. Levels zijn er nog. Crewpunten hebben we weggehaald omdat het alleen op NL gebruikt wordt + we willen in de toekomst naar een andere vorm van crewpunten.
-
En dat zal ook weer tijden duren voordat het er komt. Ben het ook meer dan beu dat tegenwoordig enkel OFM nog telt. Van zodra die iets willen of zeggen moet NL volgen.
-
@furrax_nl Het is voor nu naar de Chat het volgende wat er op het programma staat.
Het is niet zozeer een kwestie van 'tellen' of 'volgen'. We proberen OSM te verbeteren volgens een bepaalde visie. En daar hoort dan niet bij dat een gedeelte van de spelers het op een andere manier speelt (je kan je ook voorstellen dat dat veel bugs en onduidelijkheden met zich meebrengt). Uiteraard is er ruimte voor verschil zolang NL een aparte wereld is.
-
@harry-poon said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@furrax_nl Het is voor nu naar de Chat het volgende wat er op het programma staat.
Het is niet zozeer een kwestie van 'tellen' of 'volgen'. We proberen OSM te verbeteren volgens een bepaalde visie. En daar hoort dan niet bij dat een gedeelte van de spelers het op een andere manier speelt (je kan je ook voorstellen dat dat veel bugs en onduidelijkheden met zich meebrengt). Uiteraard is er ruimte voor verschil zolang NL een aparte wereld is.
Vandaar dat de app en de webversie geen verschillen bevat? (match experience, teamwaardelijst etc)
-
@vertrigo_nl Dat is meer het tempo waarop verschillende platformen vooruit gaan. Maar niet dat we bewust verschillen maken
-
@harry-poon Zijn jullie niet een beetje laat met een chat? Denk dat de meeste crews inmiddels wel een whatsappgroep hebben.
-
@martijnfc_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@harry-poon Zijn jullie niet een beetje laat met een chat? Denk dat de meeste crews inmiddels wel een whatsappgroep hebben.
Ik heb altijd geleerd: beter laat dan niet.
-
Is het misschien al mogelijk om die maximum aantal leden om daar geen limiet op te stellen aub? Zou dat al gewijzigd kunnen worden?
-
@alfonzso_nl192 Wat moet je met zoveel leden dan? 24 lijkt mij echt wel de max. Dit vind ik al veel. Je kan niet eens met z'n allen in één competitie. Je speelt dan, mits iedereen actief is, bijna tot nooit de Crew Cup. Waarvoor heb je dan zo veel leden nodig?
-
@sir-himself_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 Wat moet je met zoveel leden dan? 24 lijkt mij echt wel de max. Dit vind ik al veel. Je kan niet eens met z'n allen in één competitie. Je speelt dan, mits iedereen actief is, bijna tot nooit de Crew Cup. Waarvoor heb je dan zo veel leden nodig?
Volgens mij zijn we bij Golden Glory het voorbeeld van dat het wel goed kan met veel leden? Wij hebben zelf 2 crewcompetities, de eerste en de eredivisie. Ook kunnen onze leden battles en crewcup spelen en we hebben nu 23 leden, dus klopt jou punt niet en zou ik blij zijn als ze dat inderdaad snel aanpassen!!!
-
@sir-himself_nl Wij gaan ook naar 2 competitie's binnenkort met onze leden (een A en een B-reeks). Ook hebben we idd leden die Battle spelen en CC.
In de A-reeks gaan ze voor een plaats in de CC spelen bij ons, als dan iemand kampioen is die niet officieel bij ons ingeschreven staat kan die niet meedoen zo. Dat zou jammer zijn.
Gewoon afschaffen die limiet. Dat was nu echt een nutteloze update om daar een max op te zetten...
We waren van plan om met een andere crew te fuseren en op deze manier te werken... Door die max aantal leden zijn we genoodzaakt om vaste leden te kicken.
-
@de-boterbloemen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@martijnfc_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik heb altijd geleerd: beter laat dan niet.
Hopelijk deze keer dat ze het wel overal integreren. Als op de site, als in de app
De chat moet voor iedereen bereikbaar zijn, dat was niet met vorige chats. -
@martijnfc_nl Dat denk ik ook. Sterker nog, dat zou mooi zijn! Maar een chat in de app is altijd fijn natuurlijk. Daar kunnen later bijvoorbeeld ook meldingen in komen 'Lid X gejoined, Battle gestart' etc.
-
@de-boterbloemen_nl Het feit dat je 2 crewcompetities hebt maakt het voor mij allemaal nog schever, zeker met de namen van de competities. Beetje een Crew Cup idee of KL 2.0?
Over de Crew Cup: ja tuurlijk spelen jullie Crew Cup, dat is mijn punt toch ook niet. Als je 24 leden hebt en je mag er 3 tot 4 per seizoen sturen, ben je dus 1 keer in de 6/8 keer aan de beurt om dit een keer te doen. Een CC-seizoen duurt al gauw 1,5 maand tot 2 maanden. Dan ben je dus maar 1 keer in het jaar aan de beurt om de CC te spelen. Terwijl iedereen wel graag wil neem ik aan? Dat vind ik apart. Dit lijkt mij toch voor een groot deel het belangrijkste van lid van een crew zijn. Je crew representateren op een platform als de CC.
Het feit dat jullie nog meer leden willen met het aantal dat jullie al hebben t.o.v. de daling die de crewwereld nu meemaakt zou betekenen dat het aantal crews dan zou gaan dalen en nog minder divisies komen voor de CC.
Naar mijn idee zou je dan beter een opleidingscrew kunnen nemen (sta ik ook niet 100 procent achter) en een 'hoofd' crew dan bevoorder je de crewwereld/CC en kan je ook vaker als lid de CC spelen.
-
Opleidingscrews is zo oud. Dat heeft nog nooit gewerkt.
-
@sir-himself_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@de-boterbloemen_nl Het feit dat je 2 crewcompetities hebt maakt het voor mij allemaal nog schever, zeker met de namen van de competities. Beetje een Crew Cup idee of KL 2.0?
Over de Crew Cup: ja tuurlijk spelen jullie Crew Cup, dat is mijn punt toch ook niet. Als je 24 leden hebt en je mag er 3 tot 4 per seizoen sturen, ben je dus 1 keer in de 6/8 keer aan de beurt om dit een keer te doen. Een CC-seizoen duurt al gauw 1,5 maand tot 2 maanden. Dan ben je dus maar 1 keer in het jaar aan de beurt om de CC te spelen. Terwijl iedereen wel graag wil neem ik aan? Dat vind ik apart. Dit lijkt mij toch voor een groot deel het belangrijkste van lid van een crew zijn. Je crew representateren op een platform als de CC.
Het feit dat jullie nog meer leden willen met het aantal dat jullie al hebben t.o.v. de daling die de crewwereld nu meemaakt zou betekenen dat het aantal crews dan zou gaan dalen en nog minder divisies komen voor de CC.
Naar mijn idee zou je dan beter een opleidingscrew kunnen nemen (sta ik ook niet 100 procent achter) en een 'hoofd' crew dan bevoorder je de crewwereld/CC en kan je ook vaker als lid de CC spelen.
Niet iedereen bij ons wil cc spelen dus dat argument gaat niet op.
De crewcomp zou je kunnen zien als een kl2.0 alleen dan wel echt alleen met crewleden. En iedereen bij ons is er zeer tevreden over. Iedereen kan dan ook gewoon op zn eigen niveau presteren. Buiten het osm gebeuren is er bij ons veel gezellig zowel in de app als op het zeer actieve forum van ons. Hoe meer zielen hoe meer vreugd -
@fc-kuijf_nl Hoezo gaat het niet op? Je hebt nu 23 leden en als je de max er af wil halen wordt dit dus alleen maar meer. Waaraan moet ik dan denken: 30? Als daar 20 al CC willen spelen kom je op hetzelfde neer.
En vind het nu meer op lijken dat je met deze enorme crews meer hun eigen wereld creëren. Eigen evenementen, forum dat waarschijnlijk veel drukker is dan welk forum dan ook. En ik snap dat jullie het heel leuk en gezellig vinden (neem aan dat dit de hoofdreden is). Maar dit zorgt er alleen maar voor dat de crewwereld verder afbreekt. Vandaar dat ik een maximum goed initiatief vind van GB. Want hoe meer crews hoe meer vreugd.
Je zou het kunnen vergelijken met Engelse topclubs die 60/70 spelers in hun selectie hebben, wat ik ook bizar vind.
Natuurlijk was de crewwereld al op zn gat voordat jullie zo groot werden en gaat het miss maar om 1 extra crew, maar alle beetjes helpen.