Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
In dit topic is het voortaan mogelijk om gezamenlijk te discussiëren over nieuwe updates in OSM. Wij hebben, in overeenstemming met medewerkers van GB, een optie gekregen om toekomstige updates met jullie te delen. Via deze weg zullen wij, en mogelijk ook werknemers van Gamebasics, jullie op de hoogte brengen van toekomstige en reeds geïmplementeerde updates. Over de updates kan hier dus gediscussieerd worden. Met andere woorden, jullie feedback wordt zeer op prijs gesteld!
Blijf beleefd, respecteer elkaars mening, en reageer ontopic. Herhaaldelijk offtopic posten zal worden bestraft met een ban. Zoals in alle topics zijn ook hier de regels van het forum van toepassing.
-
Klopt het dat er een update komt van de crewfora, of te wel in de huidige vorm komen die allemaal te verdwijnen? En waarom verandert GB dit terwijl de crews er soms wel jaren in hebben gestoken qua werk?
-
@Icarus90_NL Jep alle vorige crewforums gaan verdwijnen, zijn wel nieuwe crewforums voor, maar die zijn alleen intern. Op dit forum mogen crews wel hun cafe topics aanmaken maar om dat te mogen is toestemming nodig. En waarom dat verandert allemaal, tja GB heeft een heel nieuw forum gekocht en het kan niet mee. Blijkbaar hebben ze daar niet het vermogen om eerst bij de community na te gaan wat daar de wensen en behoeften zijn, om daarmee aan de slag te gaan, in plaats van maar gelijk een forum te kopen. Erg goed beleid ja, maar het geld komt binnen dus zal het GB een worst wezen.
-
@meneer-Speksnijder_NL snap dus echt niet waarom die fora allemaal intern zijn. dit verplicht mij eigenlijk om te posten in het cafe van bv Goodfellas aangezien wij als crew geen hoog level hebben. erg handige zet is dit niet van GB
-
@B.-Klaassen_NL Tuurlijk wel, nu post je hier op een forum waar iedereen bijkomt en mee kan posten waardoor de algemene forumactiviteit verbeterd wordt. De manier waarop is niet de meest goede imo maar hij is wel doeltreffend.
-
Ik zal zeker de crewfora missen zoals het was, maar van de andere kant bekeken heb je nu wel 1 forum, waar iedere crewmanager op komt en wat (zoals Leon al zei) idd meer activiteit brengt. Tuurlijk is het wennen, maar dat heeft iedereen.
-
@maricja_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Ik zal zeker de crewfora missen zoals het was, maar van de andere kant bekeken heb je nu wel 1 forum, waar iedere crewmanager op komt en wat (zoals Leon al zei) idd meer activiteit brengt. Tuurlijk is het wennen, maar dat heeft iedereen.
Helemaal mee eens. Goed gesproken! En crews kunnen aanvragen doen voor een Café topic en of crewcompetitie topic.
-
@pompompompompommop_NL ja op dat punt wel, maar voor de crews onderling is dit helemaal niet zo wenselijk, zeker niet voor crews die pas net komen kijken. het is nu dus echt klaar met het bezoeken van fora van andere crews op die manier
-
Vind het ook een beetje jammer zoals het nu is. Vond het altijd wel leuk om bij bepaalde crews wat te posten.
-
@RCJDR_NL165 Het had zeker z' n charmes om ieder forum langs te gaan die je wilde. Herkenbaar.
-
Mij bevalt het nieuwe forum nog steeds niet...
- Als mod heb ik niet eens tools op ons crewforum
- Algemene activiteit is gewoon lager, in de crew en op deze fora
- Zijn functies bij die gewoon nergens op slaan, en bepaalde dingen zijn er niet die wel cruciaal waren. Dus er is gewoon niet geluisterd naar de userbase
3.0 en dit forum zijn gewoon killing. Kijk hoeveel mensen er zijn afgehaakt sinds dat moment? Tis dat de rest er wat probeert van te maken, maar er is niet veel meer van over. Hoe kan GB dat niet inzien, snap ik echt geen ene reet van. Maarjah zal wel goed zijn voor de bankrekening op de een of andere manier, en anders laat hij die Saudi's extra betalen.
Bewijst maar eens te meer dat deze gasten geen ondernemersbloed hebben
-
ja, de helft post nu op het "oude "forum en de andere helft hier. vele denken eraan om te stoppen met osm/crews. het werkt allemaal niet goed. beter was het om het oude forum gewoon in een keer over te zetten.
-
@B.-Klaassen_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
ja, de helft post nu op het "oude "forum en de andere helft hier. vele denken eraan om te stoppen met osm/crews. het werkt allemaal niet goed. beter was het om het oude forum gewoon in een keer over te zetten.
Noujah, beter was gewoon om het oude forum een frisse look en update te geven. Ik zie echt de meerwaarde er niet van in om het internationale forum bij OSM.nl / .be te betrekken... Als je niet anders zou weten zou je bijna gaan denken dat Derwort&Co helemaal geen forum(community) wilt hebben.
-
Van de totale managers zit er maar een héél erg miniem deeltje op de fora.
-
@Sam-08_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Van de totale managers zit er maar een héél erg miniem deeltje op de fora.
Ja klop ook wel. Maar toch, het zijn je klanten en ze maken gebruik van deze dienst. Het is een meerwaarde want via deze manier bestaan Crews, de CrewCup en talloze andere initiatieven die leiden tot een actiever gebruik van OSM dan de gemiddelde OSM-er. Kortom, ze brengen geld op. Het zorgt er ook voor dat een groep op OSM blijft hangen, die normaal allang gestopt was.
Dat is dus wat GameBasics anders ziet... denk ik dan maar.
-
@Sjinne_4_ever_NL Ik snap best wel dat de community van osm world erbij komt te staan. dat is immers weer een kleine stap richting 1 groot osm.
-
@B.-Klaassen_NL wat ik ook logisch vind. Mag best naar 1 OSM.
Liever nu, dan later. -
@Alfonzso_NL192 Gaat gezeik opleveren joh, dan zijn er opeens zat dubbelaccounts... Hou maar lekker naast elkaar. Maar Gamebasics kennende, zullen ze dat vast nog wel van plan zijn.
-
Ik zie meer voordelen aan 1 grote OSM.. meer crews, meer actieve managers zijn al 2 grote pluspunten voor me. Ook het zoeken naar nieuwe managers en crewleden zal makkelijker zijn, want er zijn meer landen.
-
@Alfonzso_NL192 Nou we hebben nieuwe managers nodig maar we kunnen ze helaas niet meer vinden. Valt er daarnaast wat te doen aan die belachelijke kleur die het forum heeft gekregen?