Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@vertrigo_nl Ik zat te denken aan:
- geen compensatie
- geen timers
- geen TK
-
Ik geloof best dat het in de breedte wel meevalt, maar in de top 100 is het massaal smijten geblazen. En uiteindelijk doe je een spel toch met het idee een keer de top te halen.
Je tweede post biedt aanknopingspunten @Harry-Poon. Ik hoop dat jullie mijn suggestie voor die switch (alles uit / alles aan) wel in het achterhoofd zullen houden. Uiteindelijk is zoiets wel een duurzame oplossing.
Maar wie weet kan een event van een maand lang een eerste aanzet zijn. Dank daarvoor.
Zoals je hierboven ziet, zijn de TK's het grootste pijnpunt. In de topcompetities is 4 TK's op zo'n 40 wedstrijden (incl. beker) redelijk normaal. Nummer 5 en 6 zullen niet veel gebruikt worden. Op 10 wedstrijden zou je aan 1 TK kunnen denken. Heb je toch nog een wapen achter de hand voor een noodgeval. Maar helemaal geen TK vinden wij ook prima. Meer dan 2 is sowieso teveel op 10 potjes.
Clubkascompensatie en timers versnellen zijn twee andere instellingen die we niet prettig vinden. Clubkascompensatie levert gelukkig weinig op tov het aantal BC wat het kost, dus ik verwacht niet dat managers dat massaal gebruiken. Ik heb wel verhalen gehoord over het versnellen van timers (stadion al op speeldag naar niveau 3, instant scouten, enz.).
Wat ons betreft heeft dus 0 of 1 TK per persoon per duel prioriteit.
En mochten jullie nog nadenken over het uitzetten van andere opties, doe dan het versnellen van de timers en evt clubkascompensatie.We horen er wel van!
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@vertrigo_nl Ik zat te denken aan:
- geen compensatie
- geen timers
- geen TK
Aha, je reageerde terwijl ik aan het typen was. Prima suggestie zo!
-
We zullen hier wel even mee aan de slag moeten, voordeel hieraan is dat het echt stevig minder tijd kost.
-
Begrijp ik, een switch inbouwen kost tijd. En breng het aantal TK niet alleen tijdens een actie terug, maar definitief
-
We zullen hier wel even mee aan de slag moeten, voordeel hieraan is dat het echt stevig minder tijd kost.
Eerste hand is er aan gelegd. Zonder beloftes te maken verwacht ik dat dit geen maand meer duurt!
-
Is er iets veranderd aan de lay-out?
-
misschien een keer ander land aan zetten voor de crew duels dan turkije, wordt beetje saai.
dank u
-
@buitenom263 Deze week komt de volgende battle league weer idd!
-
@furrax_nl Welke lay-out bedoel je?
-
@harry-poon Al bekend welk land dit gaat worden?
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Is er iets veranderd aan de lay-out?
Ja, de achtergrond is veranderd.
-
@peter-osm-master_nl Onze eigen Eredivisie.
-
@harry-poon Very nice
-
@harry-poon Op de app als je inlogt. Ook de app melding(bovenaan links op je scherm) ziet er iets anders uit qua lettertype.
-
@furrax_nl We hebben een nieuw logo idd, dat zie je op het laadscherm en ook boven in je notificiaties.
-
@buitenom263 Deze week komt de volgende battle league weer idd!
Wanneer komt de eredivisie ?!
-
@fc-kuijf_nl Vandaag!
-
@harry-poon Heb je speciaal tot vandaag gewacht om te antwoorden?
-
Ik las iets over een update van x aantal nationaliteiten in je basis, dan speelt je team beter.
Klopt dit en zo ja waar kan ik deze update vinden zodat ik kan zien wat ik hiervoor moet doen.???