Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
Begrijp ik, een switch inbouwen kost tijd. En breng het aantal TK niet alleen tijdens een actie terug, maar definitief
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
We zullen hier wel even mee aan de slag moeten, voordeel hieraan is dat het echt stevig minder tijd kost.
Eerste hand is er aan gelegd. Zonder beloftes te maken verwacht ik dat dit geen maand meer duurt!
-
Is er iets veranderd aan de lay-out?
-
misschien een keer ander land aan zetten voor de crew duels dan turkije, wordt beetje saai.
dank u
-
@buitenom263 Deze week komt de volgende battle league weer idd!
-
@furrax_nl Welke lay-out bedoel je?
-
@harry-poon Al bekend welk land dit gaat worden?
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Is er iets veranderd aan de lay-out?
Ja, de achtergrond is veranderd.
-
@peter-osm-master_nl Onze eigen Eredivisie.
-
@harry-poon Very nice
-
@harry-poon Op de app als je inlogt. Ook de app melding(bovenaan links op je scherm) ziet er iets anders uit qua lettertype.
-
@furrax_nl We hebben een nieuw logo idd, dat zie je op het laadscherm en ook boven in je notificiaties.
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@buitenom263 Deze week komt de volgende battle league weer idd!
Wanneer komt de eredivisie ?!
-
@fc-kuijf_nl Vandaag!
-
@harry-poon Heb je speciaal tot vandaag gewacht om te antwoorden?
-
Ik las iets over een update van x aantal nationaliteiten in je basis, dan speelt je team beter.
Klopt dit en zo ja waar kan ik deze update vinden zodat ik kan zien wat ik hiervoor moet doen.???
-
-
@jesperv95_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Ik las iets over een update van x aantal nationaliteiten in je basis, dan speelt je team beter.
Klopt dit en zo ja waar kan ik deze update vinden zodat ik kan zien wat ik hiervoor moet doen.???
Zie hier: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/5035/game-updates/488?page=25
-
Wordt het "direct verkopen" nu officiële functionaliteit? Zo ja, wat is het doel van deze update?
-
@vinnievuik_nl Klopt. Het doel is om meer managers meer keuze te geven in het builden van hun team. Nu is er een extra manier om je spelers te verkopen, zo worden de keuzes die je maakt weer iets belangrijker.