Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@FC-Eddie_NL
Ah oke, sorry voor mijn bericht dan.Maar nu weet ik het ook weer.
-
@FC-Eddie_NL top, dank je wel! Ga ik even voor zitten deze week.
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
Misschien eens nadenken over de mogelijkheid tot huren en verhuren of spelers wisselen? Zo doen ze het in het echt ook:)
-
@lateralus13_NL dat is al vaker voorgesteld en afgekeurd. Op zich realistisch zoals je zelf aangeeft, maar het is heel erg fraudegevoelig, het werkt competitievervalsing in de hand. Daarom is het afgekeurd.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@lateralus13_NL dat is al vaker voorgesteld en afgekeurd. Op zich realistisch zoals je zelf aangeeft, maar het is heel erg fraudegevoelig, het werkt competitievervalsing in de hand. Daarom is het afgekeurd.
Kan toch beter een huurspeler aangeboden door het spel zelf? Dan na een aantal dagen kan ie gebruikt worden en dan word ie automatisch verwijderd van het team.
-
@Yassin-Mansousri_NL dat zou juist weer willekeur in de hand werken, dan krijg je nog steeds scheve competities. Zal je altijd zien dat je tegenstanders een huurspeler aangeboden krijgen, precies als jij tegen ze moet. Dat moet je niet willen.
Huurspelers zijn realistisch als je kijkt naar het huidige voetbal, maar in een spel als OSM past het niet.
-
@Harry-Poon Ik vind het erg lastig om in OSM actieve competities te vinden die ik wil spelen. Momenteel speel ik graag in grote competities van 20+ teams waarvan ik kan zien dat die bijna vol zitten of de nieuwe landen op OSM (zoals Canada) en vaak is het moeilijk om een actieve competitie te vinden die nog in de voorbereiding zit. Als je een nieuwe competitie zoekt dan biedt OSM je alleen competities aan op de server van je laatste competitie op het betreffende subaccount. Vaak kijk ik dan nog via een ander account op de Actieve Leagues pagina. Dit is erg omslachtig, want daar moet ik nu nog steeds competities aanklikken voordat ik kan zien in welke ronde (liefst voorbereidingsronde) die zitten. Om mijn huidige Amerikaanse competitie te vinden heb ik zo'n 50 competities moeten openen voordat ik een actieve competitie in de voorbereiding gevonden had. Daarom heb ik de suggestie om de speelronde toe te voegen aan de pagina Actieve Leagues. Zie onderstaand screenshot als voorbeeld:
-
@FC-Eddie_NL Misschien heb ik bovenstaand bericht aan de verkeerde persoon gericht. Zou je na kunnen gaan of hier inmiddels iets mee gebeurd is?
-
@KoningCo_NL Het is al mogelijk om te zien hoever een competitie is.
Als je op je lege slot gaat kijken en het land dat je voorkeur heeft aanklikt, kom je bij de teams van die competitie.
Rechtboven de teams staat een knop "Standaardview".
Als je die aanklikt, kan je zien hoeveel managers in de competitie zitten en hoever de competitie is.
De minste verre competities staan altijd bovenaan -
@maricja_NL wat jij schrijft geldt alleen voor de server waarop je op dat moment zit (vrijwel altijd de server van je laatste competitie). Ik kijk graag verder op een andere server als er geen geschikte competitie in de voorbereiding zit of de club waarmee ik wil spelen al bezet is. Vandaar mijn voorstel zoals ik in het screenshot hierboven aangaf.
-
Hallo allemaal! Wat vind men van de toevoeging van Legendes op de transfermarkt? En nog wel belangrijker, heeft OSM zich zelf al eens uitgesproken over deze toevoeging?
Het spel voelt soms al een beetje 'pay-to-win' doordat je boss coins kan gebruiken om spelers voor een lager bedrag te kopen en om progressie te versnellen (stadion upgrades, trainingen etc). De mogelijkheid om Legendes te kopen met hele goede stats maakt het er niet allemaal beter op...
Het idee achter de toevoeging vind ik zelf heel tof, maar in plaats van een 'transfer window' (lees: geld-binnenhark-window-voor-OSM) waarin deze spelers op de transfermarkt verschijnen zou ik liever zien dat ze doorlopend op de transfermarkt zouden kúnnen verschijnen, maar dat ze wel extreem zeldzaam en flink duur zijn om te kopen.
Jullie ideeën?
-
@KoningCo_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@Harry-Poon Ik vind het erg lastig om in OSM actieve competities te vinden die ik wil spelen. Momenteel speel ik graag in grote competities van 20+ teams waarvan ik kan zien dat die bijna vol zitten of de nieuwe landen op OSM (zoals Canada) en vaak is het moeilijk om een actieve competitie te vinden die nog in de voorbereiding zit. Als je een nieuwe competitie zoekt dan biedt OSM je alleen competities aan op de server van je laatste competitie op het betreffende subaccount. Vaak kijk ik dan nog via een ander account op de Actieve Leagues pagina. Dit is erg omslachtig, want daar moet ik nu nog steeds competities aanklikken voordat ik kan zien in welke ronde (liefst voorbereidingsronde) die zitten. Om mijn huidige Amerikaanse competitie te vinden heb ik zo'n 50 competities moeten openen voordat ik een actieve competitie in de voorbereiding gevonden had. Daarom heb ik de suggestie om de speelronde toe te voegen aan de pagina Actieve Leagues. Zie onderstaand screenshot als voorbeeld:
Ik krijg geen reactie in dit topic, ondanks dat ik bovenstaande verbetering al op 16 juni had gepost. Kan dit geïmplementeerd worden of wil GB hier niets mee doen???
-
Pay to Win, maar dat is alles de laatste jaren bij OSM. Daarom speel ik niet meer.
-
@FC-Eddie_NL
Op 16 juni heb ik een idee in dit topic geplaatst en 2 posts hierboven meldde ik nog eens dat ik geen reactie heb gehad. Zou je na kunnen vragen of dit inmiddels op de "to do" lijst voor de developers staat? Of misschien is het technisch onmogelijk, dan zou ik het waarderen als dat ook even teruggekoppeld wordt. Ik blijf het moeilijk vinden om een actieve competitie te vinden die nog in de voorbereiding zit in de landen die ik nog wil spelen en heb hier iedere keer veel handmatig zoekwerk op andere servers voor nodig. -
@De-Dominee_NL said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Hallo allemaal! Wat vind men van de toevoeging van Legendes op de transfermarkt? En nog wel belangrijker, heeft OSM zich zelf al eens uitgesproken over deze toevoeging?
Het spel voelt soms al een beetje 'pay-to-win' doordat je boss coins kan gebruiken om spelers voor een lager bedrag te kopen en om progressie te versnellen (stadion upgrades, trainingen etc). De mogelijkheid om Legendes te kopen met hele goede stats maakt het er niet allemaal beter op...
Het idee achter de toevoeging vind ik zelf heel tof, maar in plaats van een 'transfer window' (lees: geld-binnenhark-window-voor-OSM) waarin deze spelers op de transfermarkt verschijnen zou ik liever zien dat ze doorlopend op de transfermarkt zouden kúnnen verschijnen, maar dat ze wel extreem zeldzaam en flink duur zijn om te kopen.
Jullie ideeën?
De legendes zijn nog relatief nieuw op OSM en bij Gamebasics zijn ze nog altijd bezig om dit onderdeel te verbeteren. Er zijn meer managers die hebben aangegeven dat ze op dit moment niet de meerwaarde van de legendes zien, omdat hun stats aan de lage kant zijn en andere spelers op de transferlijst daardoor aantrekkelijker zijn om te kopen.
Je suggestie klinkt in ieder geval interessant en deze zal ik voor je doorgeven aan Gamebasics.
-
Ik krijg geen reactie in dit topic, ondanks dat ik bovenstaande verbetering al op 16 juni had gepost. Kan dit geïmplementeerd worden of wil GB hier niets mee doen???
Op zich is dit een aardige toevoeging, maar het is wel goed om te realiseren dat het aantal managers dat via de browser speelt erg beperkt is ten opzichte van alle managers die via de app het spel spelen. Daar komt nog eens bij dat Gamebasics automatisch managers op servers indeelt op basis van hun ervaring om hiermee te stimuleren dat managers zoveel mogelijk op hun eigen niveau komen te spelen. Hierdoor heeft het bevorderen van het zoeken van competities op andere servers niet echt de hoogste prioriteit.