Weekend met versnelde verkoop teveel competitievervalsing
-
Ik koop snel en veel spelers. Heb meestal het duurste team, dus geen klagen.
Ik merk alleen dat als er een weekend is met versnelde verkoop en 6 spelers te koop, ik de waarde van mijn team soms verdubbel terwijl ik al het duurste team heb.
Ik weet dat ik er zelf voordeel van heb omdat ik altijd snel reageer op een verkoop, maar die weekenden met versnelde verkoop zetten vaak een hele competitie op zijn kop. Heb je de pech dat je weinig kan doen ben je daarna vrij kansloos.
Bij alle andere weekendacties is het effect een stuk kleiner.
Was even benieuwd hoe anderen daar tegenaan kijken.
-
Ik vind het wel handig als je de volgende dag opstaat, je €500 mln wisselgeld hebt om te shoppen. Transfers zijn onderdeel van het spel, dus geen probleem mee.
-
De meningen omtrent dit event verschillen. Velen vinden het leuk om snel een topteam te kunnen hebben, anderen vinden het helemaal niets, omdat het de plezier voor de rest van het seizoen kan beïnvloeden.
Vooral in de serieuzere competities, toernooien en andere events, kunnen lage ds-teams zo heel snel de hoge ds-teams bijhalen qua teamwaarde, waardoor het voor de hoge ds-teams lastiger wordt om hun doelstelling te halen. Leuk als je een lage ds hebt, maar niet voor de hoge ds. Dit maakt het minder "eerlijk" imo