verhuren van spelers
-
Goedenavond mede managers,
Ik heb een idee en weet niet of het haalbaar is maar probeer het gewoon.
Vaak heb je veel jonge spelers in je team zitten als je bijvoorbeeld een topclub bent of een ander team met hele jonge spelers. Mijn idee is dus om die spelers te verhuren aan de cpu in je competitie en dat die spelers groeien in elke wedstrijd die ze spelen en als ze goed genoeg zijn volgens jouw dan kan je ze voor een bepaald bedrag terug kopen(ligt aan de waarde van de speler hoe hoog dat bedrag is) en ook een leuke toevoeging is dat cpu spelers ook trainen en beter worden want dan krijg je nog een beetje tegenstand van de cpu ipv dat het makkelijk is.Ik ben nu bijvoorbeeld Dortmund en daar heb ik gewoon veel jonge spelers die ik wel kan trainen maar dat duurt simpel weg te lang en ik zie liever dat die spelers worden verhuurd aan de cpu.
groetjes Sam
-
@arriva-vs-gvb_NL Het verhuren klinkt erg leuk en het wordt inderdaad irl ook gedaan door clubs, om jonge spelers meer ervaring op te laten doen.
Alleen kan het verhuren van spelers aan andere teams, ook het cheatgedrag van managers in de hand werken. Om bepaalde spelers te halen voorafgaand aan bepaalde wedstrijden en ze dan weer teruggeven aan de oorspronkelijke club als deze wedstrijden bijvoorbeeld geweest zijn.
Je kan natuurlijk je jongere spelers ook opstellen in oefenwedstrijden om ze allemaal een beetje op te kunnen trainen. Het gaat niet zo snel als een training, maar het is iets.
Daarnaast kan het nooit kwaad om een paar oude rotten in het team te hebben voor de rol als aanvoerder. -
bedoel computer he geen actieve managers.
plus wat ik wel een toevoeging vind is dat de spelers van de cpu ook trainen en dus beter worden zodat je gewoon tegenstand hebt want nu is het soms te makkelijk -
Ik denk dat het heel erg lastig is om dit te implementeren. Daarnaast levert het niets op als je een speler verhuurt aan de CPU, want dan wordt de betreffende speler ook niet getraind.
De CPU teams hebben verder eigenlijk geen nut in de competitie, omdat ze vrij blijven en iedere manager op ieder gewenst moment een team innemen (behalve tegen het einde van de competitie)
Ze zijn inderdaad vaak makkelijk te verslaan, maar het is soms wel even fijn om zo'n wedstrijd te hebben om het moraal van je spelers omhoog te halen of de nodige spelers even rust kan gunnen in zo'n easy game.