Transfer van spelers op transfermarkt
-
Ik vind het verrassend om te zien dat sommige spelers vaker verkocht worden dan andere spelers.
Ik vraag me af waarom er bij sommige managers veel vaker spelers worden verkocht, vaak tegen een hele hoge prijs? (2.5 x!).Is dit nu geheel willekeurig? wat de computer koopt?
OF zijn er nog spelers die eerder verkocht worden? (afgezien dat minder dure spelers eerder verkocht zullen worden).Is er nog eneige logica hierin te vinden?
Hebben sommige managers meer voordeel dan andere misschien? -
@Pellevaart_NL is niet bepaald algoritme ofzo. Je moet je eigen weg vinden. Soms lukt speler verkopen voor max prijs niet maar iets minder dag of paar dagen later wel. Vroeger was alleen engine onder 10 miljoen koopt, nu koopt in theorie alles. Ik denk maar heb geen garanties en bewijs voor ook vraag en aanbod maken heeft. Als bv 15 keepers te koop staan en maar 10 middenvelders gaan die laatste misschien eerder weg. Is je eigen weg vinden uiteindelijk pakt iedereen wel verkopen. Alleen niet iedereen evenvaak en voor even veel geld dan moet je t beetje gaan mixen
-
Hartelijk dank voor je antwoord
-
Hoi,
In principe kunnen alle spelers verkocht worden, maar er zijn heel veel verschillende parameters die bepalen of een speler wel of niet verkocht wordt. Het is vaak een beetje een kwestie van geluk hebben, al kan je altijd nog wat proberen te spelen met de marge.