Wie is de Mol 2021 + Poule op de app
-
@l-r-van-kessel_nl Paar weken verder en het is nog steeds Charlotte
-
@dominicm_nl Ja ik ben het niet vaak met je eens, in dit geval wel.
Charlotte is nog steeds mijn nummer 1 en Reneé de nummer 2.Rocky verdenk ik niet meer.
Heb je de WIDM app ook of niet, dan kan ik je toevoegen aan de OSM poule.
-
@L-R-van-kessel_NL
Voor mijn gevoel is het vorige seizoen pas net afgelopen. Dat was een leuk seizoen met veel bekende Nederlanders. Zoals jij in je openingspost op karakteristieke wijze illustreert, doen er dit jaar wel erg veel onbekende BN'ers mee aan het seizoen. Mede daardoor heb ik ook pas van het weekend voor het eerst een aflevering bekeken.In de WIDM-app heb ik nu een aantal afleveringen op rij mijn punten ingezet op Charlotte en Marije. Ik ga nog even een paar eerdere afleveringen terugkijken om een definitieve keuze te maken, aangezien je natuurlijk niet kunt blijven spreiden naarmate het einde nadert.
-
Nah de app heb ik niet, ik ben niet zo fanatiek, kijk alleen de afleveringen.
Ik vind de bekendheid ieder jaar wel vergelijkbaar, ken er altijd 2 of 3. Heb ook liever dat mensen meedoen voor wie een pot van 10.000 euro ook echt een mooi bedrag is
-
Kleine spoiler over de aflevering van afgelopen weekend:
-
Chatlotte, Renee en Rocky zijn nog over.
Charlotte is nog steeds mijn hoofdverdachte en Renee een zeer goede 2e.
Al blijkt uit veel hints Rocky juist een serieuze mol.
Heel stiekem denk ik toch dat Renee de mol is. Juist omdat er al 3 kandidaten 5K hadden geboden een paar afleveringen terug voor een voorsprong, hoefde de mol zich hier niet in te mengen om zo onder de radar te blijven.
Rocky zie ik als de winnaar.
Charlotte dan als verliezend finallist.Al zet ik al mijn punten gewoon in op Charlotte
-
@l-r-van-kessel_nl Ja, Marije viel af nadat ze haar test volledig op Charlotte invulde, dus de kans is wel klein dat het Charlotte is. Toch houd ik daar lekker aan vast zodat ik het eindelijk eens goed heb vanaf het begin
-
@dominicm_nl Renee vermoedelijk ook en die had genoeg jokers voor een voorsprong op Marije.
Rocky had volgens mij geen jokers maar kan de test ook beter hebben ingevuld dan Marije..Al hint alles meer naar Renéé, hou ik het net als jou toch op Charlotte .
-
@dominicm_nl En toch hadden wij het helaas mis.
Vanwege visité afgelopen zaterdag was ik te laat voor de aflevering en te laat met alle punten toch omzetten naar Renee..
Renee de mol, Rocky de winnaar en Charlotte verloren.
-
Silvester is de winnaar geworden van de OSM Poule, gefeliciteerd!
Zelf ben ik de gelukkig 2e geworden en helaas ook laatste.Zoals eerder beschreven, Renee de Mol, Rocky de winnares.
Volgend jaar weer een nieuw topic met nieuwe ronde en nieuwe kansen. Allemaal bedankt voor de vele uitbundige reacties op dit topic en jullie deelname aan de poule, het was weer een onvergetelijk succes.