Discussie: Divisies
-
@lode__nl idd dat is "pijnlijk" want je moet quasi perfect scoren en dan kom je nog gasten tegen die TKtjes inleggen (heel begrijpelijk ik zou dat ook doen ) omdat je status hoger is. Op je rapport staat dan een dikke min. Leuk. Not.
-
@coach-fu_nl Het verdwijnen van de managerspunten is de zoveelste domme beslissing. Dat uit onderzoek blijkt dat de medailles goed zijn ontvangen geloof ik geen ruk van. Ik ben al jaren bezig om de top 100 van managerspunten te halen en zit er telkens dicht bij. Die medailles slaan helemaal nergens op en zeggen niets over hoe goed en ervaren de manager is. Ik doe al mee sinds 2004 (!!) maar als je 2 maanden mee doet heb je al net zoveel medailles. Daarnaast slaan de beloningen ook nergens op. Als je wint krijg je maar 10 medailles en als je verliest gaan er meteen 1.500 af. Ik hoor al jaren dat uit onderzoeken blijkt dat die trainingskampen moeten verdwijnen. Haal die er gewoon eens een keer uit, die slaan namelijk ook nergens op. Opeens kan je daarmee verliezen van een flutploegje van 5 miljoen als je eigen team 50 miljoen is. OSM is niet meer het OSM van jaren geleden. Het gaat OSM de laatste jaren alleen maar om geld verdienen. Ik zit er ook sterk aan te denken om er na 17 jaar (!!) mee te stoppen. Helaas.... Maar de lol is er al een tijdje vanaf....
-
Ik snap niet helemaal hoe het werkt. In onze crewleague staat vrijwel iedereen nu in de min wat betreft het aantal medailles, ongeacht of iemand onder of boven de DS staat...
Op mijn HA sta ik eerste met Leeds, maar op -2.751 medailles?
-
@timeenennaam_nl said in Discussie: Divisies:
Ik snap niet helemaal hoe het werkt. In onze crewleague staat vrijwel iedereen nu in de min wat betreft het aantal medailles, ongeacht of iemand onder of boven de DS staat...
Op mijn HA sta ik eerste met Leeds, maar op -2.751 medailles?
Ja, OSM heeft hier totaal niet over nagedacht. Je krijgt geen bonusmedailles als je boven je doelstelling gaat. Het gaat nu puur om wedstrijden winnen. Dus als je in de Top mee wilt doen moet je maar in je eentje in een competitie gaan zitten zodat je nooit verliest. Want 1x verliezen zorgt ervoor dat je 5x moet winnen.
Ook zullen mensen die nu in een crew spelen nooit in de top gaan komen, simpelweg omdat je teveel medailles verliest in die zware competities. OSM is leuker met zoveel mogelijk mensen in de competitie, echter maakt OSM er nu een 1-person game van als je in de top mee wilt doen.
-
@timbolien1_nl Ik sta in de Premier League 1e met doelstelling 16e. Er zijn totaal 13 managers en ik heb van de 19 wedstrijden er 16 gewonnen en 3 gelijk. Ik heb maar 1.134 medailles terwijl diegene die 3e staat met doelstelling 9e er 4.264 heeft. En hij heeft 3 wedstrijden verloren. Schiet mij maar lek waarom hij 4x zoveel medailles heeft. Ik kap er gewoon mee na 17 jaar. Ze luisteren niet naar de managers want het gaat ze alleen maar om geld verdienen omdat iedereen nu genoodzaakt wordt om met 4 slots te gaan spelen. En dan de leugen dat iedereen de medailles zo goed vindt en ze daarom de managerspunten eruit gooien. Weg 17 jaar werk.
-
@timbolien1_nl
Absurd als dat echt zo is. Reden te meer de ranking niet meer serieus te nemen en ook vooral geen echt geld meer uit te geven aan dit spel. -
Maar hier zie je gewoon aan dat de huidige eigenaren/"developers" zelf dit spel niet spelen en helemaal niet geïnteresseerd zijn in een eerlijk, competitief beloningssysteem dat hoort bij een sportspelletje. Jammer dat we hier aan overgeleverd zijn, maar niets aan te doen... Alleen de ranking verder maar vergeten.
-
@timeenennaam_nl Voor mij is de lol er gewoon af. Het is een opeenstapeling van verkeerde wijzigingen de afgelopen jaren die het spel minder leuk hebben gemaakt. Het moet er allemaal flitsend uit zien. Nou het is totaal onoverzichtelijk geworden en de info die je moet weten staat niet meer in beeld. Ik heb ook al heel vaak cheaters aangegeven met bewijzen maar dan wordt er gewoon gezegd dat er geen bewijs is en kunnen ze vrolijk verder cheaten. En dan is het verdwijnen van de managerspunten de druppel. Ik hoop maar dat veel mensen ermee stoppen. Misschien zet het ze aan het denken maar ik ben bang van niet. Geld is belangrijker.
-
@mighty-stev_nl said in Discussie: Divisies:
@coach-fu_nl Het verdwijnen van de managerspunten is de zoveelste domme beslissing. Dat uit onderzoek blijkt dat de medailles goed zijn ontvangen geloof ik geen ruk van. Ik ben al jaren bezig om de top 100 van managerspunten te halen en zit er telkens dicht bij. Die medailles slaan helemaal nergens op en zeggen niets over hoe goed en ervaren de manager is. Ik doe al mee sinds 2004 (!!) maar als je 2 maanden mee doet heb je al net zoveel medailles. Daarnaast slaan de beloningen ook nergens op. Als je wint krijg je maar 10 medailles en als je verliest gaan er meteen 1.500 af. Ik hoor al jaren dat uit onderzoeken blijkt dat die trainingskampen moeten verdwijnen. Haal die er gewoon eens een keer uit, die slaan namelijk ook nergens op. Opeens kan je daarmee verliezen van een flutploegje van 5 miljoen als je eigen team 50 miljoen is. OSM is niet meer het OSM van jaren geleden. Het gaat OSM de laatste jaren alleen maar om geld verdienen. Ik zit er ook sterk aan te denken om er na 17 jaar (!!) mee te stoppen. Helaas.... Maar de lol is er al een tijdje vanaf....
Amen!
Ik speel OSM ook al sinds september 2005 waardoor er dus al een hoop veranderingen meegemaakt zijn.
Maar deze....managerpunten verdwenen.... slechtste beslissing tot nu toe.Ik speelde juist voor de managerpunten, en niet voor de nieuwe medailles. Prima toevoeging! maar niet in plaats van.
Is er überhaupt rekening gehouden met de mening van managers die al jaren lang spelen?Als dit zo blijft is de laatste euro uitgegeven aan OSM.
-
Hier ook:
Reims
Doelstelling 16 in Frankrijk
Huidige positie 5e
Nog paar speelrondesHad voorheen erg veel managerpunten.
Nu -4300 medailles.
Niet uit te leggen. Moderators? -
@sjannis_nl Ik geef er geen geld aan uit. Spaar altijd coins met reclames kijken en heb er nu ook 25.000. Zonde van alle gespaarde tijd.
-
@sjannis_nl said in Discussie: Divisies:
Amen!
Ik speel OSM ook al sinds september 2005 waardoor er dus al een hoop veranderingen meegemaakt zijn.
Maar deze....managerpunten verdwenen.... slechtste beslissing tot nu toe.Ik speelde juist voor de managerpunten, en niet voor de nieuwe medailles. Prima toevoeging! maar niet in plaats van.
Is er überhaupt rekening gehouden met de mening van managers die al jaren lang spelen?Als dit zo blijft is de laatste euro uitgegeven aan OSM.
Ze claimen dat de enquete die onder de 'top 10.000' managers is uitgeschreven de medailles de voorkeur hebben. Echter heb ik nooit een enquete gehad en heeft OSM de enquete uitslagen nooit laten zien. Dus ik geloof er niks van dat dit zo is.
-
@timbolien1_nl Ik heb ook nooit een enquete gezien....
-
Ik maak ze nog even op aan de zogenaamde wereldverovering en daarna is het klaar....
Voor de Winnerscup hoef je ze niet te bewaren. De motivatie om daar nu nog aan mee te doen is compleet verdwenen. Het kost je nu namelijk alleen maar medailles...
Jammer van die 16 jaar... -
Ik speel al mee sinds april 2005 en zat al een paar keer te denken om te stoppen door veranderingen.. mijn beslissing wordt nu alleen maar makkelijker gemaakt.
Managers die net 500 wedstrijden hebben gespeeld staan ineens in de top 100 terwijl ik op 1 slot er al 5000 gespeeld heb en steeds iets dichterbij die top 100 kwam... achter 80% van de seizoenen staan nu een score van 0
De telling van de medailles slaat ook nergens op, overal staat een min voor
Behoud naast de medailles ook de manager punten en de bijbehorende ranglijst.. dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me..Het plezier is er eigenlijk wel vanaf
-
@kenny2323_nl Zelfde hier. Heb op een slot nu 15 gewonnen, 4 gelijk en 2 verloren. En sta op -2.000 medailles. Waar slaat dat op! Een ander slot 22 gewonnen, 8 gelijk en 1 verloren. -300 medailles. Bij winst krijg je er 20 en als je verliest gaan er 1.500 af. Kun je eerst weer 50 potjes winnen voor je ze weer terugverdient hebt.
-
@timbolien1_nl ik heb er ook nooit een gezien
-
@mighty-stev_nl
op een slot sta ik 2e 33-2-3 +441 medailles (doelstelling 15e)
Andere manager 6e 21-8-9 +3160 medailles (doelstelling 2e)
Ik begrijp de logica ook niet -
@sjannis_nl Ik geef er geen geld aan uit. Spaar altijd coins met reclames kijken en heb er nu ook 25.000. Zonde van alle gespaarde tijd.
Dan moet jij wel veel tijd spenderen om dat te gaan bekijken. Mag je gerust ook eens op mijn account doen.
-
@kenny2323_nl said in Discussie: Divisies:
Ik speel al mee sinds april 2005 en zat al een paar keer te denken om te stoppen door veranderingen.. mijn beslissing wordt nu alleen maar makkelijker gemaakt.
Managers die net 500 wedstrijden hebben gespeeld staan ineens in de top 100 terwijl ik op 1 slot er al 5000 gespeeld heb en steeds iets dichterbij die top 100 kwam... achter 80% van de seizoenen staan nu een score van 0
De telling van de medailles slaat ook nergens op, overal staat een min voor
Behoud naast de medailles ook de manager punten en de bijbehorende ranglijst.. dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me..Het plezier is er eigenlijk wel vanaf
Dat is al jaren zo dat nieuwe managers vlugger stijgen in de ranking.