Discussie: Divisies
-
@koningco_nl Normaal zou dat inderdaad de beste oplossing zijn. Ik kies altijd een team met een lage doelstelling en ik word daarmee bijna altijd kampioen incl. de beker. Alleen omdat je in het begin je team moet bouwen en dus dan een stuk slechter bent dan de topteams heb je grote kans op een paar, logische, verliespotjes. Waarmee je meteen 1.750 medailles verliest. Per wedstrijd. Die je de rest van het seizoen, ook al win je nog alle wedstrijden, nooit meer terugverdient. Ook de seizoensbonus stelt niks voor. Ik werd met een doelstelling 16 ploeg kampioen van de Premier League. Ik speelde 3 wedstrijden gelijk en won de rest. Veel actieve managers. Ik kreeg 2.500 medailles. Poeh... poeh... dat is veel zeg. Dan win je bijna elke wedstrijd en na 1,5 maand spelen heb je misschien met veel geluk 3.000-4.000 medailles gewonnen. Dat zegt al genoeg. Het heeft gewoon geen enkele zin meer om een lage doelstelling ploeg te kiezen. Met als gevolg dat iedereen een topteam wil en al die plekken bezet zijn. En het is heel lastig om een competitie te kiezen met veel managers. Het is altijd maar afwachten hoeveel managers zich melden.
-
De meest foute update aller tijden is het loslaten van de managerpunten. Dit was zo leuk omdat je kon zien hoe je jezelf opwerkte naar een mooie positie van de ranglijst. De nieuwe ranking met de medailles is een niets zeggende functie binnen het spel waardoor je echt de interesse verliest. Ook de verdeling is zo fout, bij een verlies tegen een manager verlies je meer dan 1200 punten en bij winst pak je slechts rond de 250 punten. Slaat dus echt nergens op. Nee echt zonde van het spel, ik zou zeggen: breng de managerpunten weer terug zoals het was.
-
@hoyboys_nl Wacht maar tot je in divisie 10 zit. Bij een win tegen een actieve manager krijg je 70. Tegen een inactieve of computer maar 7. Verlies je dan gaan er meteen minimaal 1.750 af. Managerspunten komen niet terug. De nieuwe managers snappen deze punten niet wordt dan gezegd. Heel vreemd want toen ik 17 jaar geleden begon snapte ik het wel. Ze leren het maar snappen en anders stoppen ze maar lekker. Ik zat bijna in de top 100 van managerspunten. Helaas 17 jaar voor niks gewerkt. Het gaat Gamebasics alleen maar om geld verdienen. Je wordt nu verplicht om met 4 slots te gaan spelen.
-
Kunnen we alsjeblieft onze managerpunten terug krijgen ipv die domme medailles?
Zo zie je toch totaal niet hoe je scoort. Want iemand die al veel hoger zit gaat in verhouding ook veel minder hard vooruit.
-
@mighty-stev_nl said in Discussie: Divisies:
@hoyboys_nl Wacht maar tot je in divisie 10 zit. Bij een win tegen een actieve manager krijg je 70. Tegen een inactieve of computer maar 7. Verlies je dan gaan er meteen minimaal 1.750 af. Managerspunten komen niet terug. De nieuwe managers snappen deze punten niet wordt dan gezegd. Heel vreemd want toen ik 17 jaar geleden begon snapte ik het wel. Ze leren het maar snappen en anders stoppen ze maar lekker. Ik zat bijna in de top 100 van managerspunten. Helaas 17 jaar voor niks gewerkt. Het gaat Gamebasics alleen maar om geld verdienen. Je wordt nu verplicht om met 4 slots te gaan spelen.
Erg jammer inderdaad en als nieuwe manager kon je jezelf ook omhoog werken. Nu kan dat eigenlijk niet behalve wat soort stomme medailles te krijgen die verder niets zeggen. Ongelooflijk dat je in de 10e divisie zo slecht kan scoren en eigelijk alleen maar punten kan verliezen. Tja, hoe gaat een spel ten onder aan de commercie, waar hebben we dat al eerder gezien!!!!!
-
@hoyboys_nl Je kan jezelf nu juist omhoog werken door te klimmen in de divisie ladder. Het maakt het zelfs een stuk overzichtelijker op welk niveau je al zit t.o.v. een nietszeggend aantal managerpunten in niemandsland.
@Danny-de-Jongh_NL Wat logisch is, als je aan de top zit gaat je groei gestaag, zo werkt dit ook met de Fifa ranking voor alle landen. Hierdoor word je als 'beste' harder afgestraft op je verlies. Je moet natuurlijk de beste willen zijn en blijven. Als iedereen er in Divisie 10 last van heeft blijven vanzelf de beste over, daar waar divisie 10 ook voor is bedoelt.
Het valt mij op dat er weinig tot geen constructieve feedback is en er amper breder hiernaar word gekeken door degene die hier wat posten.
-
@l-r-van-kessel_nl Wel toevallig dat nou net een moderator de enige positieve is over deze belachelijke aanpassing. Trouwe managers zijn allemaal tegen.
-
@mighty-stev_nl said in Discussie: Divisies:
@l-r-van-kessel_nl Wel toevallig dat nou net een moderator de enige positieve is over deze belachelijke aanpassing.
Trouwe managers zijn allemaal tegen.
Ik zie werkelijk waar zo veel slechte reacties.
Waarom wordt er niks aan gedaan?
Man man wat slecht. -
@l-r-van-kessel_nl said in Discussie: Divisies:
@hoyboys_nl Je kan jezelf nu juist omhoog werken door te klimmen in de divisie ladder. Het maakt het zelfs een stuk overzichtelijker op welk niveau je al zit t.o.v. een nietszeggend aantal managerpunten in niemandsland.
ik vind deze divisie's eerder nog weinig zeggen van iemand zijn niveau dan managerpunten. Goed presteren als manager vind ik namelijk een marathon (zoals managerpunten) en geen spurt (zoals divisies nu is).
-
valt me wel op dat de score van aantal medailles op het moment al niet meer valt te zien in de tussenstand. Waarschijnlijk om het huidige systeem te verdoezelen, anders merken de managers te hard hoe oneerlijk het is geworden... krijg je minder klachten namelijk. Slim, héél slim!
-
@alfonzso_nl192 Exact. Alsof je doelstelling nog van waarde is. Van de hele lage doelstellingbeloning hoef je het ook niet te hebben.
-
@alfonzso_nl192 Yeah!!!! Een verbeterde medailleberekening!!! Ik krijg nu 1 medaille bij een winst tegen een inactieve manager i.p.v. 7. Jippie!!!
-
@mighty-stev_nl Het feit dat men inmiddels al 2 aanpassingen/updates heeft gedaan m.b.t. de medailleranking en er nog meer aankondigd zegt genoeg..... té veel negatieve reacties.
Totaal op verkeken.
Als je iets doorvoert, check het dan vroegtijdig.Maar we wachten de aangekondigde enquête wel weer af!
De gewonnen/verloren medailles zijn plotseling ook niet meer terug te zien bij de managerlijst...teveel negatieve en niet uit te leggen screenshots ontvangen wellicht?
-
Hoe zit het met de boss coins aan het einde van het seizoen? Blijft dit aantal wel hetzelfde ondanks dat het aantal medailles bij de seizoensbonus is verlaagd?
-
Toch opvallend dat al mijn reacties een "min" krijgen. Het zit "moderator" @L-R-van-kessel_NL blijkbaar nogal hoog....
-
@mighty-stev_nl 17 jaar gewerkt en niet in top 100 gekomen? Ik zat in top 100 binnen een jaar......
-
@mighty-stev_nl Wilt u nu eens stoppen met L-R-van-Kessel altijd maar uit te dagen? Ik begin uw reacties zo stilaan moe te worden.
Dit topic gaat over divisies en medailles, niet over L-R-Van-Kessel!
-
@wooper_nl Whoehoee... weer een moderator. Kan hij het niet alleen af? Of ben jij soms diegene die al mijn reacties een min geeft?? Jij bent het zeker ook volledig eens met de verandering van managerspunten in medailles?
-
@donkerblauw_nl Top 100 van medailles zeker. Met managerspunten kun je echt niet in een jaar in de top 100 staan. Al het zo makkelijk was dan hadden ze er ook geen beloning van 7.500 coins aan gehangen. Ik zat ook heel snel in de top 20 van de medailleranking.
-
@mighty-stev_nl Als u zich niet kan gedragen en normaal kan reageren, dan heb ik liever dat u zwijgt, anders volgen er sancties.